auto charger zit los (Zafira A uit 2004)

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) auto charger zit los (Zafira A uit 2004)

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17273032
    Ghotirey
      Lid sinds:
      27 July 2015

      Hey beste Opel rijders,

      Ik heb voor de vakantie een mooie dure 12 volt plug voor in de sigaretten ding gekocht met 3 USB uitgangen die me veel ampere geven, oftewel dat mijn apparaten ook nog een beetje bijgeladen worden tijdens gebruik.

      Harstikke leuk behalve dat dat kreng er behoorlijk los in zit, ik heb ook andere geprobeerd en eigenlijk zit veel er maar los in en bij een klein rukje al geen contact meer. Nou is mijn vraag of mensen hier iets simpels/handigs als oplossing voor hebben gevonden of dat ik misschien iets niet goed doe ofzo. Ik heb ook het gevoel dat alle 12 volt aansluitingen er niet heel diep in kunnen in vergelijking met mijn vorige auto.

      Graag uw tips en trucks! Thanks :thumb

      #18292781
      computerbug
      Deelnemer
        Lid sinds:
        26 April 2011

        UUH!, klinkt misschien raar!, :oops: maar ik heb er een stukje binnenband omheen gedraaid. :-P
        Smal stukje af knippen en er omheen draaien!, nog te slap er nog een omheen doen, werkt goed.
        Een elastiek verduurd!, binnenband duurt dat veel langer. :thumb

        #18292782
        SimpleFace
          Lid sinds:
          14 July 2014

          De veren aan de zijkanten beetje ombuigen, of er iets tussen zetten zodat het klemt. Maar die dingen zijn altijd maar zo zo wat betreft goed contact maken, ik zou het gewoon aan de 12V vast solderen en ergens mooi wegwerken.

          #18292783
          Ghotirey
            Lid sinds:
            27 July 2015

            @SimpleFace, nou ik ga deze week al op vakantie dus nu even geen plannen meer om mijn auto open te maken en te gaan knutselen maar zoiets staat al wel in de planning, zijn nog wel wat panels over waar niets mee gedaan wordt. Ik heb echter niet van die veren op dit ding zitten maar van die knopjes. EN ik denk dat de het ronde knopje aan de onderkant te sterk is qua vering want die komt steeds terug naar boven helaas.


            @computerbug
            , dat ga ik proberen, ik heb nog wel ergens een oude fietsbinnenband liggen :)

            Ik had gehoopt dat er misschien tussenstukjes te koop waren ofzo :(

            #18292784
            SimpleFace
              Lid sinds:
              14 July 2014

              Bij de Action heb je zo een tussen stukje. Gaat van 1 keer sigarettenaansluiting naar 3x sigarettenaansluiting + als bonus een enkele USB aansluiting. Misschien dat dat helpt.

              #18292785
              gerben rsv
              Deelnemer
                Lid sinds:
                10 October 2011

                Ik heb bij mijn Zafira A de tunnel console eruit gehad en aan de achterzijde een accessoire plug gemonteerd !

                Deze zijn dieper als een aansteker plug en dus ook minder problemen met slecht contact!!

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.