Nu ben ik het beu. Van die levenloze mensen die ‘s nachts in auto’s inbreken en de hele boel eruit jatten. Ga toch lekker werken.
Bij mij in de buurt zijn ze weer massaal aan het inbreken in auto’s. Deze keer was de Vectra van mijn buurman aan de buurt. Ruit eruit, radio foetsie. Paar weken geleden ook al de astra van mijn vader.
Nu was ik van het weekend bij mijn vriendin in Roosendaal. Het is zondagochtend, ik stel voor een cd uit de mijn astra te halen en ja hoor, het is raak. Slot aan de bijrijderskant helemaal kapot. Deur was gelukkig nog op slot en niet was er gelukkig uit gestolen. Vandaag bij de reparateur geweest, kosten om het te maken; €130,-. Alsof het niet is.
Dan nu, op mijn vorige auto had ik centrale vergrendeling, persoonlijk vond ik dat super handig en zat er al op toen ik de auto aanschafte. Dus dat wil ik zowiezo in mijn astra opnieuw erin zetten. Dus mijn eerste vraag, weet iemand waar ik een goed en betaalbaar inbouwset kan krijgen waar je geen raketgeleerde voor hoeft te zijn :P
En nu ik toch bezig bent mijn tweede vraag, zoals de topictitel al aangeeft, mogelijk ook een alarmpje erin. Dus wederom de vraag, weet iemand daar een goed inbouwset voor?
Greetz,
Marvin