Audio/MP3/Bluetooth

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Audio/MP3/Bluetooth

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18345447
    daoneve
    Deelnemer
      Lid sinds:
      4 July 2017

      Hallo allemaal,

      Volgens mij zijn er zat posts op het web te vinden waarin men zich afvraagt hoe je een standaard CD30 kunt vervangen door een CD30 MP3.
      Ik wil dat ook en kwam tot de conclusie dat voor mijn Zafira (B, 2006, 1.8) de Delphi Grundig versie daarvan geschikt zou zijn. Deze heeft nl een aux uitgang waardoor ik dan ook mijn iPhone zou kunnen aansluiten. Maar ik wil ook graag handsfree bellen en vroeg me af of dit óók kan?

      Mijn (algemene) garagehouder raadt een parrot aan voor zowel bluetooth als MP3. Mijn pa is echter in het bezit van een Antara (2007, 2.4) met CD30 MP3 (geen idee of dat de Blaupunkt of Delphi Grundig versie is) en die kan ook dmv bluetooth bellen.

      Wie geeft uitsluitsel wat ik nodig heb: radio unit, boordcomputer, display, stuurbediening etc?

      Alvast bedankt!

      Groeten,
      daONEve :bye:

      #18345466
      liviu2004
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 April 2014

        Je heb nodig een andere cd30mp3 met auxin ik kan security code uitlezen en inleren op auto, ook stekker inbouw. Handsfree bellen, originele GM UHP4 en mic, heb deze ook met montage en inleren op auto.

        #18345478
        daoneve
        Deelnemer
          Lid sinds:
          4 July 2017

          Bedankt Liviu! Duidelijk. :dank-u:
          Ik vroeg me al af of er misschien een aparte Bluetooth module of id nodig was. Fijn om te weten dat die omwegen allemaal niet nodig zijn.
          Ik ga maar eens op zoek naar een geschikte CD30MP3 van Delphi Grundig. Eens kijken bij Klein Gunnewiek ??

          #18345484
          liviu2004
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 April 2014

            Let up, bluetooth UHP4 is een apart module, komt niet standaard vanuit fabriek.

            #18345486
            daoneve
            Deelnemer
              Lid sinds:
              4 July 2017

              Ah ok, dus toch zowel de radio unit als die Bluetooth unit aanschaffen! Bedankt voor de toelichting!

              #18345678
              daoneve
              Deelnemer
                Lid sinds:
                4 July 2017

                Weet iemand het onderdeelnummer van zo’n UHP4 module voor Zafira B?

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.