Audio Verbouwen Corsa A3

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Audio Verbouwen Corsa A3

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    Berichten
  • #17864740
    Junior125
    Deelnemer
      Lid sinds:
      25 January 2006

      ja die is dan wel zwaar genoeg, tis in principe gewoon n grotere buffer die gevult moet blijven.

      #17864741
      Seth
      Deelnemer
        Lid sinds:
        16 September 2009

        Allright :thumb 2e accu, here I come!

        #17864742
        Junior125
        Deelnemer
          Lid sinds:
          25 January 2006

          vandaag ff de maten op weeste meten voor mn avic, gisteren heel mijn audio uit de corsa getrokken. Is nou helemaal leeg van achter dus ideaal
          om iets nieuws te gaan bedenken, en nu ik de maten van de avic heb kan ik mn dash ook gaan vertimmeren :D Building Time :D

          #17864743
          Seth
          Deelnemer
            Lid sinds:
            16 September 2009

            Hou ons zeker op de hoogte met bijhorende :kewlpics
            Ga in de mijne een gewone “standaard” radio steken met een aux-in achteraan en daar een aux kabel naar de laptop die in plaats van de bijrijdersairbag komt ;) mss een idee? :p

            Heb vandaag ook mijn MDF-plaat gekocht ;) heb de afmetingen, ga morgen beginnen knutselen ;)

            Grtz Seth

            #17864744
            Junior125
            Deelnemer
              Lid sinds:
              25 January 2006

              Begin is gemaakt, heb al n deel van mn dash gesloopt, en alle oude kabels die naar achter liepen eruit getrokken. Corsa is nou helemaal leeg achterin, vloermattten zijn eruit om de nieuwe kabels makkelijk naar achter te kunnne leggen. Heb ook al n plaat pvc om mn dashbord aan te passen.

            5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.