Audio systeem astra k

Forumindex Forums Modellen Astra Audio systeem astra k

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    dinkie95
    Deelnemer

Goedenavond,

Begin deze week trotse eigenaar geworden van een mooie opel astra k, uit 2016. Welke voorzien is van een edition+ pakket.

Tijdens de proefrit de radio uit gehad om alle geluiden goed te kunnen horen tijdens het rijden. Echter op de terug weg viel mij op dat het geluid zacht is. Na wat speurwerk in de instellingen er achter gekomen dat er in de achterdeuren geen speakers zitten.

Is dit af fabriek zo of heeft de vorige eigenaar stiekem de speakers uit de achterdeuren gehaald? Mocht dit het geval zijn, dan weet ik dat de bekabeling er wel ligt.

Bedankt alvast voor jullie antwoorden.

opel-mark
      Deelnemer

Er horen gewoon speakers in de achterdeuren te zitten volgens mij, je had enkel de keuze tussen gewone speakers en premium speakers

dinkie95
        Deelnemer

Bedankt voor je antwoord Mark, ik ga de dealer even berichten waar ik de auto gekocht heb.

opel-mark
          Deelnemer

kijk even in je audio systeem of de speakers niet ingesteld staan op enkel voorin.

en bij opel nederland kun je opvragen welke zaken in je auto zitten, dan krijg je een hele lijst incl opties te zien.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.