audio opel corsa b

Forumindex Forums Techniek Elektrische problemen audio opel corsa b

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    wellez
    Deelnemer

beste.
      ik heb op mijn nieuwe radio een extra aansluiting er hangen namelijk 3 kabels uit.een tulpkabel rood en wit.
      en een subwoofer geel.
      .

Volgens mijn vader denkt hij dat hij meer moet betalen (verzekering of keuring) door dat hij denkt dat er door de vorige eigenaar een kabel van de batterij naar vanachter is getrokken voor een woofer namelijk. zo ja ? waar vind ik dat terug?? want als dat zo is komt dat goed uit :)

arjontje
      Deelnemer

Kan je het eens opnieuw uitleggen wat je bedoeld.
        Snap er niks van.

wellez
        Deelnemer

ze begrijpen het nooit e :P

kijke je hebt voor een woofer (in de laadruimte)
          een stroomkabel en een kabel nodig voor op je radio.
          die stroom kabel mijn pa denkt dat die al ergens zit.
          maar ik heb geen idee kan ik dat ergens terug vinden in documentatie ?

joop1970
          Deelnemer

Dan snap ik alleen de link tussen verzekering/keuring en een subwoofer kabel niet.

Je zou even onder de afdekplaten bij de dorpels kunnen kijken of hij daar loopt.

wellez
            Deelnemer

@joop1970 wrote:

Dan snap ik alleen de link tussen verzekering/keuring en een subwoofer kabel niet.

Je zou even onder de afdekplaten bij de dorpels kunnen kijken of hij daar loopt.

zijn dat die afdekplaten in de laadruimte? :)(4 kleppen) ?

DeMeistah
              Deelnemer

denk dat de vraag is of er standaard een kabel voor een sub loopt; antwoord is nee.
                wel hebben de nieuwere autos een optie voor een 12v aansluiting in je kofferbak, maar dat heeft dus helemaal niks met een verzekering te maken

wellez
                Deelnemer

@DeMeistah wrote:

denk dat de vraag is of er standaard een kabel voor een sub loopt; antwoord is nee.
                  wel hebben de nieuwere autos een optie voor een 12v aansluiting in je kofferbak, maar dat heeft dus helemaal niks met een verzekering te maken

ok dat weet ik dan ook al :)

maar stel de vorige eigenaar van mijn auto heeft een kabel getrokken. die van 12v :)staat dat op een keuringsbewijs of ander papiertje :D

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.