ATS Cup velgen schade wegwerken

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling ATS Cup velgen schade wegwerken

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    NWitkamp

Beste lezers,

Ik heb even een vraag ik heb velgen gezien, maar nu hebben ze wat schade. Ik wil ze op gaan knappen dus het geeft niet heel erg. Ik wil het hart zwart spuiten en het velgenbed polijsten. Nu zit er alleen erge schade aan de rand en was mijn vraag kan ik misschien deze hele rand er niet gewoon afschuren ipv het op te vullen met plamuur etc?

Hier even een foto:

Alvast bedankt voor jullie reacties.

calike

Rand er gewoon afschuren, kan geen kwaad ;)
        Op de auto zetten, in rollantie laten draaien en het schuurpapier tegen de rand, zo vermijd je dat je een ongelijke rand krijgt!

petrolhead

ik zou zowiezo niet gaan werken met plamuur ( gaat toch alleen maar breken) , zou inderdaad eerder gaan schuren

NWitkamp

Oeps velgen blijken helemaal niet te passen volgens mij. Zijn 7j met een et waarde van 25 en 15 inch. Passen helemaal niet onder een corsa a. Et moet een stuk hoger zijn.

Fearless
            Deelnemer

Op alle velgen die rand weghalen. Dan ben je er van af.

Ik laat ze draaien en ze te slijptol er tegen. Dan heb je ook een veel beter vlak om te polijsten.
              Die extra rand is voor slaglood, maar dat doe je je gepolijste velgen ook niet aan. Dus die rand afdraaien.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.