Forumindex › Forums › Modellen › Manta › ATE remklauw vraag
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
20 juli 2014 om 08:11 #1726704920 juli 2014 om 09:54 #18243469
Zijn die voor geventileerde of massieve schijven?
Ik heb namelijk sterk lijkende op mijn Olympia gebruikt maar die zijn voor massieve schijven en komen van een kadett C.20 juli 2014 om 09:55 #18243470Volgens mij zijn dit gsi klauwen? Heb ze zelf ook op mijn b1
20 juli 2014 om 21:20 #18243471zijn voor massieve schijven
23 juli 2014 om 19:40 #18243472zijn volgens mij rekord 2.2 klauwen
23 juli 2014 om 20:41 #18243473van Volvo passen ze ook dubbele zuiger kleine aanpassing doen
23 juli 2014 om 21:14 #18243474Nee zijn echt manta klauwen
24 juli 2014 om 06:35 #18243475En het zijn 2 delige klauwen toch?
24 juli 2014 om 07:02 #18243476Klopt ja ,ze lijken op die van een rekord 2.2 of calibra klauwen
Maar je kan ze ook voor de manta krijgen ,enkel heb ik ze zelf niet vaak in handen gehad van de manta ,meestal heb je de geweldige Delco erop zitten met de geleide bussen :puke24 juli 2014 om 11:17 #18243477heb geen problemen met de delco-klauwen ik gooi wel altijd de rubber ringen die om de geleidepennen zitten eraf,
en remzuiger goed schoonmaken en remvet eraan.24 juli 2014 om 12:02 #18243478Klopt die Delco waren probleem remklauwen als deze op leeftijd kwamen.
Elk jaar moet de zaak helemaal los.
Maar met ATE remklauwen heb je geen omkijken naar, oftewel ze zijn bijna onderhoudsvrij. :thumb25 juli 2014 om 17:55 #18243479elk jaar?? :wtf
dan is het verfiseren i.p.v reviseren zeker?26 juli 2014 om 07:00 #18243480Bij langere tijd stil staan ,gaan de geleide bussen vaak vast zitten bij die rot dingen
Ben er ook geen liefhebber van ,maar goed je ziet ze wel het meeste voor komen op de manta gsi26 juli 2014 om 12:10 #18243481@manta2.0iohc wrote:
elk jaar?? :wtf
dan is het verfiseren i.p.v reviseren zeker?Het gaat om de geleide bussen die dan elk jaar los moeten, de zaak los en opnieuw in de vet.
Eigenlijk is mijn reactie overbodig. :vertag
Is het nu duidelijk??
:thumb
27 juli 2014 om 08:21 #18243482dat ze vast kunnen zitten dat weet ik als geen ander, maar als je ze goed reviseert dan hoeft het echt niet ieder jaar los hoor. ik rij zelf ook nog maar 15 jaar met mantas maar on-topic maar weer na dit gezever
27 juli 2014 om 15:26 #18243483Die kut geleide bussen heb je altijd wel gezeik mee als je de manta even laat staan .Rij zelf ook al 18 jaar manta en heb zeker meer dan 250 stuks in bezit gehad ;) .
Maar ben nooit tevreden geweest met die Delco klauwen.27 juli 2014 om 15:48 #18243484Je weet toevallig geen type nummer van de klauwen?
27 juli 2014 om 16:41 #18243485Nee enkel dat het ATE is
2 augustus 2014 om 21:19 #18243486als je de bussen goed invet en veel rijd houden ze t hooguit 2 jaar vol, zeker als een keer door de pekel rijd en dan een paar dagen stil staat, komt er roest op en als je blokken opraken komen de bussen met het roestige in de klauw en zitten ze vast.
Heb er een trauma aan overgehouden, word voor de 2e x aan mijn duim geopereerd nadat ik er met een hamer op heb geslagen toen ik zo’n geleidebus los wou slaan… :(3 augustus 2014 om 07:14 #18243487Maar goed dat jij geen timmerman bent Tom haha.maar krengen kunnen goed vast zitten
26 oktober 2014 om 20:29 #18243488bedoel je deze remklauwen?
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/opel-onderdelen/m862377279-manta-ascona-remklauwen-voor-massieve-schijven.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;
volgens de adverteerder op de laatste manta’s geleverd klopt dit?
27 oktober 2014 om 06:27 #18243489geen idee of ze op de laatste versie hebben gezeten ,volgens mij zie je ze niet veel .
27 oktober 2014 om 15:37 #18243490De laatste GSI had ook die DELCO`S.
Kan zijn dat er verschil was of deze in Antwerpen ( DELCO ) of Bochum ( ATE? ) gebouwd was. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.