AstraFries stelt zich voor…

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik AstraFries stelt zich voor…

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    AstraFries

Hallo allemaal,

Mijn naam is Jetze, woonachtig in Friesland en ik rij sinds een week Opel.

Waarom opel? M’n vader heeft altijd opel gereden, dat is hem altijd goed bevallen en daarom probeer ik het nu ook eens. Ik moet zeggen dat het heerlijk rijdt.

Nu ben ik wat verwend met auto’s want mijn vorige was een BMW. Die was ook erg mooi en reed ook heerlijk, maar het had het niet voor mij. Overige merken die ik heb gehad zijn Seat en Mitsubishi. Na de Japanner ben ik toch maar terug gegaan naar het Duitse rijden en ik denk dat ik er ook niet weer vanaf stap.

In het dagelijkse leven ben ik heftruck chauffeur in een metaal bedrijf. Eigenlijk ben ik allround chauffeur, zo wil m’n baas het alleen niet noemen. :vertag

Het meeste wat er aan auto’s gebeuren moet, doe ik zelf, onderhoud en reparatie’s. Ook ben ik actief lid bij BOKA. Dit is een lokale autoclub, waar we in feite een ouderwets forum in real life mee onderhouden.

Mochten jullie nog vragen hebben, dan hoor ik ze vast wel!

midnight black
      Deelnemer

Welkom! Nou een plaatje van je Astra ? (gezien je forumnaam ;) ) is altijd mooi.

KadAstra-EF
        Deelnemer

Leuk, een Medeforummer op 20 minuten rijden :thumb

Ook jij van harte welkom op dit forummmmm.

Rik :D

DutchJ
          Deelnemer

Welkom op het forum :D
            Ben benieuwd naar een foto van je astra :jerry

AstraFries

Ik zal even kijken hoe dat hier werkt. Foto’s ontbreekt het me niet aan, maar hoe doe ik dat hier? :P

KadAstra-EF
              Deelnemer

En zie:

viewforum.php?f=162

Kom maar op met :kewlpics

Rik :D

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.