Astra weigerde met schakelen…???

Forumindex Forums Modellen Astra Astra weigerde met schakelen…???

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Parox_88

Beste Opel liefhebbers,

Gisteren deed er een probleem voor met mijn opel astra 1.8 dat ik al een keer eerder mee had gemaakt (2 weken geleden).
      Ik reed op weg naar huis en merkte tijdens de rit, net na het optrekken bij een stoplichten dat het schakelen lastig ging, in de zin van met meer kracht/strubbeling in zijn versnelling krijgen. nog geen 200m verder kreeg ik mijn pook in geen enkele versnelling meer…

Auto uitgezet, alarmlichten aan en sleutel eruit. Even 10 sec. gewacht en weer gestart… en tot mijn verbazing (2e keer inmiddels) leek het of er helemaal niks aan de hand was en schakelde de auto als een “nieuwe..”!!

Voor de beeldvorming (in Arnhem had “probleem” gehad en toen zonder problemen kunnen doorrijden tot aan huis Leeuwarden)

Weet iemand of ik nu direct na een garage moet gaan en me dringend zorgen moet maken? of weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn?

Grtz, Pascal :D

Haasje17
      Moderator

Astra F of Astra G?

Je hebt dan een F17 of F18 bak, vaak is dan de stang niet meer goed afgesteld of ergens wat gescheurd of los.
        Schakelstang controleren.

Parox_88

Het is een Astra G :).. okee ik zal er eens na kijken morgen!
          Als ik onder de auto lig dan kan ik hem zien? ben niet zo technisch met auto’s haha :angel

Opeltje17
          Deelnemer

Zit boven op de versnellingsbak kan je zien met de kap open.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.