astra weer in de prak

Forumindex Forums Modellen Astra astra weer in de prak

• Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    rabbitopc

astra station staat langs de weg geparkeert na een bocht ,ben vanochtend om 11 uur thuis weggegaan met de auto van de zaak.kom ok 11.30 terug ligt heel de achter bumper in puin :argue smoke achterlicht kapot (bodem helemaal gescheurd)

de lumma lip is nog wel heel zover ik kan zien.

MAAR GEEN BRIEFJE OP DE RUIT :fy1 :argue :fy1

dus moet het weer maar zien vergoed te krijgen bij het waarborgfonds.

die lullo’s hebben zelfs alle kapot gesprongen kunstof delen op geraapt en mee genomen :fy1 mis een paar stukken bumper
      wat een moeite en dan geen briefje op de ruit :fy1

foto’s volgen

achterbumper astra g station gezocht bij deze

robert_corsa

dat is wel balen zeg!!!:wtf wat heb je toch aso mensen op straat.

nog een leuk verhaaltje. ik moest met mijn collega enkele klusjes doen. ik was kaar en wou hem ophalen. hij was nog niet zover dus wachte ik in de bus op hem. zie ik een vrouwtje in een crafter verhoogt en verlenkt proberen in te parkeren. bots op een fiat 500. vrouw stapt it, kijkt naar dr eigen auto, en rjd weg.

ik aan de eind van de dag aangifte gedaan. wat een drama. heb anderhalf uur geduurt. ze vroegen zelfs hoelaat het gebeurde, k zei: 11 uur ong. ik moest wachten op mijn collega en keek toen hoelaat het is. (agent) dus het kan ook 10min later zijn geweest? (ik) pfff, ik stond er niet met een stopwath bij hoor. eindelijk klaar, en vroeg wat ze met de info gingen doen, (ik had ook kenteken op geschreven) antwoord: we verwerken het en gaan daarna het slachtoffer ondervragen, en dan doen we een technisch onderzoek. blablabla. 2 maande later (eergister) kwam dat vrouwtje van de fiat 500 mij een kadobon brengen. die dader hade ze eidelijk ondervraagt, na 2 maanden. is toch belachelijk dat het zo lang duurt terwijl ze geneog gegevens van de dader hebben??? moet je eerst anderhalf uur wachten en praten, dan 2 maanden wachten voor iets wat in een kleine 30sec duurt:wtf

vond het wel top dat ik een kadobon kreeg, leuk vrouwtje was het ook nog:wub

dennis121

stomme azo’s ook xD
          afschieten die lui =p

IMpY

je hebt er inderdaad van die ertussen haha. Klein ongelukje kan inderdaad zo gebeurt zijn en zeker met zo een weer als nu mjah dn laat in godsnaam wat weten inderdaad.
            Suc6 met het herstel en we wachten op de fotos:)

Groeten Twan

nova….
            Deelnemer

:wtf Ben je weer mooi mee genaait arno!Is het glad daar bij jouw?

Blue-Dragon
              Deelnemer

Is er niet iemand die iets heeft gezien ?

wesley015
                Deelnemer

Wat zei je “Verrekte mongool” :P

rabbitopc

mun over buren hebben het zien gebeuren

het was een jong gasje in een rode toyota corrala / starlet

die is ipv. netjes achteruit weg te rijden ook nog een gewoon vooruit doorgereden (ben ik blij dat ik er nu oude stalen velgen op heb zitten )

daarna is die nog uitgestapt heeft hij zijn eigen auto bekeken en toen riep ie nog “oei !!!” toen is hij eruit genaaid

kenteken was niet leesbaar door de sneeuw :thumbdown

net ff rondje door de wijk gereden maar heb geen toyota met schade gevonden. :(

gr.arno

Blue-Dragon
                    Deelnemer

Aangifte gaan doen op het politie bureau..
                      Misschien zijn er ook wel andere mensen, die iets gezien hebben en die het hebben aangegeven op het politie bureau.
                      En een advertentie plaatsen kan ook wel is wonderen verrichten.

stillekracht
                      Deelnemer

doorrijden na een ongeval is zooooooo 2009 !

darky
                        Deelnemer

Het zou inderdaad niet mogen. Er bestaan verzekeringen voor zoiets :s Ondanks weeral weggegooid geld waar je niets aan kan doen.

Mocht je het intresseren heb mn vorige achterbumper nog liggen (is met een lumma lip op) maar 1 bevestigspunt is afgescheurd maar de handige harry kan ie zo herstellen. Ben wel van Mortsel – België :D

rabbitopc

origineel gepost door darky
                            Het zou inderdaad niet mogen. Er bestaan verzekeringen voor zoiets :s Ondanks weeral weggegooid geld waar je niets aan kan doen.

Mocht je het intresseren heb mn vorige achterbumper nog liggen (is met een lumma lip op) maar 1 bevestigspunt is afgescheurd maar de handige harry kan ie zo herstellen. Ben wel van Mortsel – België :D

lumma lip heb ik zelf ook zoek gewoon een orginele bumper.

mvg. arno

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.