Forumindex › Forums › Modellen › Astra › astra tussen de kerst door verlaagd
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
28 december 2011 om 07:29 #17244610
Me eigen een kerst kado gegeven met de kerst :D en de astra maar stukje verlaagd. nu nog andere velgjes. Zullen BBS RS 16″ breedset velgen hier mooi onder staan?
28 december 2011 om 08:27 #17964724op diverse sites van velgenfabrikanten is een velgenconfigurator aanwezig. hiermee kun je opgeven welke auto je hebt, waarna een plaatje van jou auto zichtbaar wordt en je de mogelijkheid hebt om verschillende velgen eronder te zetten..
zie bijvoorbeeld die van dezent:
http://www.dezent-wheels.com/AlcarKonfigurator/alloyv3/index.php?lcs=v86byqxns” onclick=”window.open(this.href);return false;of AEZ:
http://www.aez-wheels.com/AlcarKonfigurator/alloyv3/index.php?lcs=onz2sm13at&lng=en” onclick=”window.open(this.href);return false;of OZ:
http://oz002.mx-live.com/default.aspx” onclick=”window.open(this.href);return false;BBS heeft geen configurator volgens mij.
Ik zou persoonlijk eerder 17 inch dan 16 inch doen denk ik, ziet er net wat voller uit.
Hoe laat jij trouwens die knipperlicht continue branden? of is dat toeval op de foto?
Kun je eens een foto maken van de zijkant?28 december 2011 om 08:52 #17964725Zal inderdaad is kijken voor die velgenconfigurators :)
De knipperlichten branden inderdaad continu, heb hiertussen een US-module geplaatst.
28 december 2011 om 11:34 #17964726heb jij al een confrontatie gehad met oom agent daar over?
ik heb er namelijk 2 schakelaars tussen gezet, omdat oom agent vond dat het verwarrend kon wezen voor mede weggebruikers……
heb ze bij mij in de plaats nooit meer aanstaan, verder wel…. :hmmz28 december 2011 om 11:42 #17964727hoe kan de agent er nou over miepen?
als je kijkt naar andere auto/vrachtwagens die hebben het ook.. ik zag laatst nog een volvo rijden die het rondom had, en dat is standaart.
ik wil het ook nog bij mijn wagen gaan doen, maar eerst nog wat andere meuk voor mekaar krijgen.(en ze zulle hier al helemaal niet moeilijk doen, aangezien ik ook een half jaar met zwart gespoten koplampen rondreed ) king:
28 december 2011 om 11:51 #17964728was ook de eerste die er wat van zei.
was daarvoor al een keer aangehouden, en toen niets erover gehoord. ook al melde ik het zelf aan de agent.
en heb ook al eens achter een busje gereden van de politie, en ik heb nergens stop politie gezien.die Volvo’s hebben zijmarkering, das net iets anders.
en de volvo’s en BMW’s die het nu hebben, die zijn daarmee type goedgekeurd, dus mogen het hebben.dat is wat de agent zei.
vond het ook onzin, maar ik neem liever het zekere voor het onzekere. ;)28 december 2011 om 11:55 #17964729ja daar heb je gelijk in, maar gewoon extra schakelaartje er tussen en kunnen ze je niks maken..
oja meneer de agent? volgens mij stonden me knipperlichten helemaal niet aan :shock:
28 december 2011 om 11:56 #17964730@dion87 wrote:
ja daar heb je gelijk in, maar gewoon extra schakelaartje er tussen en kunnen ze je niks maken..
oja meneer de agent? volgens mij stonden me knipperlichten helemaal niet aan :shock:
dat is dus hetgene wat ik ook gelijk heb gedaan.
expres met ledje, zodat ik het van binnen ook kan zien of ze aan of uit staan. ;)28 december 2011 om 11:58 #17964731dat heb je lekker gedaan dan, heb je die knop ook nog netjes weg kunnen werken dan?
28 december 2011 om 12:30 #17964732niet helemaal, dit omdat ik het gewoon weggewerkt wou hebben.
zodra ik een nieuw, nederlandse middenconsole heb, ga ik even opnieuw wegwerken, op een andere manier.
dan denk ik dat 2 nieuwe knoppen haal die kleiner zijn, en dan maak ik het opbergvakje dicht, en dan komen daar schakelaars en meters in, denk ik.28 december 2011 om 12:35 #17964733ja precies dat zou wel wat fraaier zijn.
ik zou juist die knop voor die knipperlichten ergens uit het zicht..
28 december 2011 om 15:50 #17964734inderdaad, volvo’s hebben dit ook standaard, ben er al een aantal tegen gekomen, en waar ik woon rij amper politie :P
28 december 2011 om 16:07 #17964735als de politie dwars wil krijg je gewoon een prent voor je continu brandende knipperlichten .
want als je namelijk op let , brand bij de volvo namelijk niet de richtingaanwijzer maar de zijmarkering op de auto ;)
De volvo heeft hier een type goedkeuring voor van het rdw . aangezien de astra deze goedkeuring nooit gehad heeft van het rdw ben je gewoon strafbaar met je brandende knipperlicht .
Tevens mag een auto naar voren alleen geel of wit licht uitstralen en elke persoon ziet wel dat een knipperlicht niet geel of wit is , dus ja .
28 december 2011 om 17:07 #17964736achja…. er mag zoveel niet tegenwoordig :) en aangezien ik 1x op de 5 jaar een politie zie hier komt het vast wel goed
30 december 2011 om 23:45 #17964737Ik heb er een keer een prent voor gehad, toen dit nog 60 gulden kostte…..
Ik heb dubbelpolig voor in de Combo, dat is WIT van kleur zewel knipper als stadslicht, dat is dan wel weer toegestaan!!
Willem
31 december 2011 om 17:27 #17964738misschien een stomme opmerking, maar wat is daar mooi aan dat die knipperlichten blijven branden?
zie wel veel op seat dat de 1 mistlamp uitgaat bij het insturen van een bocht, of rotonde. vind ik ook al zo’n dom bezicht.
buitendat, vind ik het wel verwarrend als je de hele tijd knipperlichten aan heb staan…. vooral in de regen, kan je niet eens goed zien welke kant iemand op wilt.
31 december 2011 om 17:45 #17964739Ik heb er totaal geen problemen mee, ik zie het verschil wel tussen Knipper en stads bij continu stads op Amber Geel.
En wat dan nog, wie gebruikt zijn richting aanwijzer nog vandaag de dag, Zijn er verrotte weinig…
Ik heb soms het gevoel dat ik de enige nog ben die dat doet…
Willem
1 januari 2012 om 09:09 #17964740@wim-v6 wrote:
En wat dan nog, wie gebruikt zijn richting aanwijzer nog vandaag de dag, Zijn er verrotte weinig…
Ik heb soms het gevoel dat ik de enige nog ben die dat doet…
Willem
Het is dan ook een dure optie tegenwoordig he!
Vooral bij Bak Op Wielen moet dat verschrikkelijk veel geld kosten, bijna geen enkele chauffeur kon ze betalen.. :thumb1 januari 2012 om 10:14 #17964741Ik ben zelf Beroeps chauffeur
Tja, ik gebruik ze eigenlijk altijd, zoals het hoort, puur omdat ik me erger aan mensen die het niet doen, en omdat het duidelijkheid schept over wat je van plan ben.
en inderdaad, in het Beroeps vervoer worden ze ook TE WEINIG juist gebruikt, daar kan ik me ook aan storen!!!
Maar let ook eens op de ”nette en rustige” automobilist, die keurig 50 rijdt waar je 50 mag, en alles op zijn gemakje doet, dat zijn ook mensen die hun richting aanwijzer bijna nooit gebruiken, zo zonder richting de rotonde af, aankomende auto moet op zijn remmen door dit tafareel, en dan vinden ze zichzelf nette chauffeurs…
Maar vlak ook de Dikke Lease bakken niet uit uiteraard, vaak rijdend op 2 rijbanden tegelijk op de snelweg (ergens op de stippellijn van de 2 linker rijbanen, en af en toe schuiven ze naar links om een auto in te halen, maar bewust zonder richting, je bent tenslotte de baas van de snelweg in je dikke Audi of BMW.
maargoed… daar ging het niet over..
Willem
1 januari 2012 om 10:28 #17964742Nee, dat ben ik al, baas van de snelweg.. :jerry
Maar het wil wat, Audi’s met richtingaanwijzers in de optie lijst. :thumb5 februari 2012 om 14:36 #17964743Goeiedag,
Ik heb een vraagje over die knipperlichten, Ten eerste vind ik het echt mooi uitzien.
Je zegt dat er een US-module tussenzit, werkt dat dan ook op de achterlichten?
Waar krijg je deze module? Hoe sluit je hem aan, en kan je deze ook uitschakelen? ivm APK etc?Met vriendelijke groeten,
Jason van Megen.
5 februari 2012 om 14:40 #17964744Ik weet dat Auto-Fixx in Zeewolde ze verkoopt. Volgens mij laat hij ze importeren.
Halfords en Automat verkopen ze ook maar dat zijn imitaties. Of het goede imitaties zijn, weet ik niet.5 februari 2012 om 16:18 #17964745op marktplaats staan ze gewoon te koop hoor
en normaal moet je zo op het standlicht aansluiten zodra je dat aanzet gaan je knipperlichten mee branden
heb op mijn wagen het gewoon op een contactstroom aangesloten zodra ik de wagen op contact zet gaan ze branden
dit omdat het niet echt uiziet als ik mijn devil eyes op standlicht zet en daarbij de us module :)
maar heb er een schakelaar tussen gezet zodat ik de us module gewoon kan uitschakelen :)5 februari 2012 om 16:33 #17964746Mooi ding man, ik ben van plan om eerdaags goeie luidsprekers te kopen, kwaliteit boven alles (-: wat ik er nu in heb zitten is flut..
5 februari 2012 om 16:55 #17964747AnoniemLid sinds:
1 January 1970@Henny95: SPAM, je bent vandaag al zeker de 2e.. :sleeping
Hele nette Astra zo! :thumb
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.