Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Astra TT wat zouden jullie doen en hoe?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
28 februari 2011 om 07:59 #17825581AnoniemLid sinds:
1 January 1970[rquote=1879509&tid=143553&author=Astra_DLS]@louwe 16 klepper, ik zeg niet dat gewoon spuiten niet strak wordt, het is alleen minder sterk en ik vind poedercoating mooier dan gewoon spuiten, zeker op velgen.
met alle respect
maar paar posts terug weet je niet beter dan dat poedercoaten matt is
en nu plaats je dat je poedercoaten mooier vind:o:hmmz:hmmz
volgens mij is dat geen goed onderboud advies geven ;)dat poedcercoaten iets sterkers is
zal ik niet ontkennenmaar schraap je langs een stoeprand
met de velg rand krijg je dezelfde beschadigingen;);)en eventueel bijwerken is dan veel lastiger cq duurder;)
@jwvanyperen, ben benieuwd wat het gaat worden. [/rquote]28 februari 2011 om 18:16 #17825582Nou even niets ik zag vandaag dat er iemand met een trekhaak tegen mijn achterbumper (onder nummerboord) heeft gezeten:fy1 . Bij de schadezaak geweest € 300,- uitdeuken en gedeelte spuiten en de gehele bumper € 650,- :cry dus ik wacht (nog) even :(
28 februari 2011 om 18:40 #17825583kijk anders eens op http://www.velgenalsnieuw.nl
ik heb hier al eens velgen laten doen en zag er zeer goed uit.de prijzen die er staan zijn wel voor zilvergrijs, dus prijzen kunnen afwijken.
je komt voor
15inch 185euro voor 4velgen in grijs
16inch 200euro
17inch 215europrijzen vallen dus wel mee, voor jou is het wel iets ver weg maar je kunt ze opsturen.
dus mensen die vele malen hoger zitten, het kan veel goedkoper.groetjes Jurrian
1 maart 2011 om 18:06 #17825584[rquote=1879145&tid=143553&author=louwe 16 klepper]ik vind het wel mooi staan;):thumbup
en als je velgen geen stoeprand schade,s hebbenzou ik de banden er aflaten halen
en de wielen even naar een autospuiter brengende mensen die psotten dat spuiten nooit zo strak wordt
als poedercoaten weten waarschijnlijk niet waar ze over praten:o:o:oje auto is toch ook niet gecoat;)
ik heb zelf wielen die spierwit zijn gespoten
dat is zo strak dat het wel porselijn lijkt:o:o:o:omaar alles valt of staat bij goed voorbewerken
en een goed spuitermaar dat is bij coaten ook zo
zonder goede voorbewerking
wordt dat ook niets;)ik zeg altijd
je moet atijd doen wat je zelf in de kop hebtanders wordt je geleefd:o:o;)
[/rquote]Volgensmij heb je niet goed gelezen want ze zullen best net zo strak worden.
Alleen is poedercoaten veel sterker dan spuiten.1 maart 2011 om 19:56 #17825585AnoniemLid sinds:
1 January 1970wil je beweren dan dat je met gecoaten velgen maar langs een stoeprand kan gaan schuren:o
100 x sterker is zwaar overtrokken
velgen die beschadigd zijn is 9 van de 10x door stoeprand schade
en die is in beide gevallen gelijke erg
zowel met gecoaten als gespoten wielen
wat is dan nog de meer waarde van het coaten:o;)maar lees zelf t topic maar ff goed door
ik weet WEL waar ik over praat;):thumbup1 maart 2011 om 20:36 #17825586nou, gedeeltelijk is het wel waar. poedercoaten is wel sterker. maar voor stoeprand schade maakt het niets uit.
ben schilder, en vaak bij aluminium kozijnen laten we de onderdorpel moffelen (als ik het goed schrijf) is het zelfde idee als poedercoaten.
ik draai er nu omheen.maar poedercoaten kan zeker meer hebben, hechting is gewoon veel beter, en is veel slijtvaster.
maar velgen zou ik gewoon laten spuiten, kan je mooi zelf doen:) bij de halsfoorts een reparatie set kopen. zit ook een spuitbusje bij, genoeg om al je velgen te doen. heb de velgen van een vriend toen der tijd gedaan (mitsubishi colt 5 spaaks) inmiddels 5 jaar geleden, velgen zijn nog als nieuw. en dat voor 12.50 euro!!!
4 maart 2011 om 20:49 #17825587[rquote=1880275&tid=143553&author=jwvanyperen]Nou even niets ik zag vandaag dat er iemand met een trekhaak tegen mijn achterbumper (onder nummerboord) heeft gezeten:fy1 . Bij de schadezaak geweest € 300,- uitdeuken en gedeelte spuiten en de gehele bumper € 650,- :cry dus ik wacht (nog) even :([/rquote]
Ah hier was het :P
Las het net klote maar alles weer mooi gelukkig
Mooie kar:wub Jan4 maart 2011 om 21:06 #17825588Ja,
Dank je zonder bon €100.00 :cry Maar auto rijden is duur weten we toch ;)
Heb nog wel een topic over het interieur zou wel (misschien)antraciet willen had ik in mijn vorige zwarte GTC ook. Misschien iemand die bruin leder wilt en zou willen ruilen. maar ben zo ook zeer tevreden hoor :wors het is geen must9 maart 2011 om 19:27 #17825589ik Persoonlijk zou de orginele kleur laten van je velgen ziet er mooi uit qua kleuren combi.
9 maart 2011 om 20:24 #17825590Ja denk dat het dit toch wel blijft. Ook omdat ik de enige ben die twijfelt over zwart geloof ik.
Nu twijfel ik nog over de bekleding, mijn zoon heeft een star silver TT met grijs leder maar die wil (nog) niet ruilen.10 maart 2011 om 09:15 #17825591ik zou deze kleur leer houden, vind het echt super chique staan
velgen antraciet zou ook mooi zijn. k twijfel er bij m’n insignia ook nog over om ze zwart of antraciet te spuiten, maar m’n vriendin is het er ook niet mee eens :p
10 maart 2011 om 19:50 #17825592[rquote=1883540&tid=143553&author=jwvanyperen]Ja,
Dank je zonder bon €100.00 :cry Maar auto rijden is duur weten we toch ;)
Heb nog wel een topic over het interieur zou wel (misschien)antraciet willen had ik in mijn vorige zwarte GTC ook. Misschien iemand die bruin leder wilt en zou willen ruilen. maar ben zo ook zeer tevreden hoor :wors het is geen must[/rquote]Ik zou heel graag met je willen ruilen, helaas gaat dat niet passen, dat bruin staat egt heel chique:thumbup
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.