Astra Temptation 1.6 aangeschaft

Forumindex Forums Modellen Astra Astra Temptation 1.6 aangeschaft

• Dit onderwerp is leeg.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    pionok
    Deelnemer

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier op dit forum, maar wel al bekend met het gebruik van andere forums van audi en saab.
      Ik heb een astra h station uit 2007 aangeschaft maar nog niet in bezit. Dus foto’s en voorstellen komt nog.
      Wel heb ik een paar vragen betreffende deze auto. Ik heb de auto aangeschaft met maar 51000km op de teller, maar het nadeel hiervan was wel dat de auto flink wat schade plekjes heeft. (hoe krijgen ze het voor elkaar met zo’n kilometerstand).
      Een aantal plekjes zullen extern gerestyled worden omdat dit echt deukjes zijn welke er waarschijnlijk wel uit kunnen op de uitdeuken zonder spuiten methode, maar daarnaast wil ik zelf ook een aantal dingen aanpakken.

te weten.
      – de rechter handgrepen.
      – de rechter stootstrips (zijn in kleur meegespoten)
      – de achterbumper.

Om niet meteen dingen af te breken en te slopen ben ik benieuwd of iemand mij kan vertellen hoe ik
      A. De handgrepen eraf kan halen aan de buitenzijde. (ik heb ervaring met raammechanieken, binnenbekleding etc loshalen) Ik wil deze opnieuw behandelen schuren, primeren, spuiten.
      B. De stootstrips los kan halen. Zitten deze geklikt of moeten deze van binnenuit losgehaald worden? Ook deze wil ik opnieuw behandelen schuren, primeren, spuiten.
      De achterbumper kom ik wel uit.

Er komen naast dit nog meer projecten aan, maar daar kom ik in een later topic nog wel op.
      Alvast bedankt voor de reactie’s.

mvg. rene

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.