Astra stotterd

Forumindex Forums Modellen Astra Astra stotterd

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    jonasbee27
    Deelnemer

Beste forum gangers een vraagje,
      Mijn astra 19 dci station uit 2006 heb ik nu al bijna vier jaar en in de winter loopt de auto perfect,maar als de temperatuur weer omhoog gaat en boven de 19 graden komt gaat de moter stotteren. Dus binnenkort zal het weer gaan gebeuren. Twee voorgaande jaren heb ik hem uit laten lezen maar ze kunnen niets vinden. Wel zoiets van verstuivers vervangen enz. Maar dat kan het niet zijn als de auto heel de winter perfect loopt lijkt mij. Wat kan dit zijn? Heeft iemand hier ervaring mee? De astra bevalt me prima en ik weel er graag heel veel kilometers op zetten. BVD!!!

Dolby
      Deelnemer

Een 1.9 CDTI heb je waarschijnlijk geen DCI dat is van renault. ;)

Dit probleem heb je alleen boven de 19 graden? Wat raar moet ik zeggen. Zou het even zelf niet weten.
        Hoop dat er andere mensen zijn met tips waar je wat aan hebt. :thumbup

pieterrademakers
        Deelnemer

LMM misschien!? Deze meet de inlaattemperatuur volgens mij en kan voor veel storingen zorgen.

jonasbee27
          Deelnemer

Sorry het is inderdaad een 19cdti! Denk zelf ook aan de lmm. Heb er nu erg veel over gelezen.
            Dit kun je niet zien bij het uitlezen neem ik aan anders zouden ze het gezien moeten hebben.
            Denk dat ik hem ga vervangen op goed geluk. Iemand nog meer suggesties??
            Alvast bedankt

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.