Astra stoekt,houdt in…

Forumindex Forums Modellen Astra Astra stoekt,houdt in…

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Raymond 1405
    Deelnemer

Hallo Forum leden.

Mijn naam is Raymond, ik rijd een aantal jaar in een Opel Astra G 5deurs Njoy uitvoering. De motor is een 1.6 8v (Z16SE) met airco en cruisecontrol.

Sinds Februari Maart van dit jaar zijn de problemen begonnen met het inhouden en stoeken van de auto. Het is nadat de koppakking is vervangen geworden dat deze ongemakken zijn ontstaan. Het gebeurt meestal als de auto op temperatuur is en bij de snelheden 30/50 en 80 km/h, ik rijd dan in de 2/3 of 5de versnelling en de toerental is dan tussen de 2000 en 2500 toeren.

De garage heeft alles doorgemeten en niks gevonden, zelf heb ik ook vanalles los gehaald schoongemaakt en wederom gemonteerd, er zijn geen storingslampjes aan en de computer geeft ook geen foutcodes.

De Egr klep is 3 jaar geleden vervangen de Nokkenas en de Krukas sensor 3 jaar geleden vervangen evenals de de boordcomputer deze is vervangen nadat de software is overgezet op een gereviseerde boordcomputer. ik heb een aantal keer injector cleaner Erin gegooid. Ik tank altijd E5 in België.

Ik weet niet waar ik het moet zoeken omdat het heel erg onregelmatig voorkomt ook de heftigheid ervan. De ene keer komt het voor tijdens warme dagen dan op koude dagen maar altijd als de auto op bedrijfstemperatuur is en bij de eerdere genoemde snelheden en toerental.

Wie o wie heeft een idee waar ik het zoeken moet of wat het zijn kan ?

Met vriendelijke groet Raymond

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.