Astra station 1999 laten maken of kraken…advies/mening aub

Forumindex Forums Modellen Astra Astra station 1999 laten maken of kraken…advies/mening aub

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
  • Auteur
    Berichten
  • #18263081
    Aftertouch
      Lid sinds:
      21 May 2014

      Stuur mij de complete specificatie eens.
      Ik werk bij een garage in Heemskerk. Is dan wel een stukje rijden. Maar ben overtuigd dat ik het makkelijk red voor de helft van het geld… minstens.

      #18263082
      b07
        Lid sinds:
        24 February 2009

        @kingsteve wrote:

        ik heb inmiddels op de link gekeken in zaandam mooie zafira. Gebeld en met inruil afleveringsbeurt en nieuwe APK 1500 betalen. nu alleen nog even reviews van superauto bekijken en de auto bekijken 1 dezer dagen. beste manier om de astra kwijt te raken blijft marktplaats denk ik. die in almere wordt het niet denk ik.

        vraag echter nog even met 75% !!!!! remverschil achter door lekkage, kun je hier absoluut niet meer mee rijden of nog wel enkele weken..
        gelukkig was ik er bijtijds bij en staat de apk vervaldatum pas op 8/2/2015. Tenzij een andere garage minder als de helft rekent dan houdt ik hem nog 1 jaar. Want ben wel gehecht aan onze auto.

        het is zeer gevaarlijk om te blijven rijden met lekkage op de remmen, als er lucht in de leiding komt of, als de vloeistof op is dan remt die niet meer, meestal kan je nog wel je handrem gebruiken aangezien die vaak met een kabel werkt en, niet hydraulische

        #18263083
        kingsteve
        Deelnemer
          Lid sinds:
          26 March 2009

          Bedankt voor de reacties dit is erg leerzaam en wordt je wek wijzer van. Inmiddels net de gaage gebekd nog geen pakking vervangen….morgen pas klaar. Weet inmiddels wel dat elders laten maken veel giedkoper is met name een universele garage. Als iemand nog tips heeft voor een betaalbare goede zafira 1600 of 1800 in omgeving almere……..dan hoor ik het graag.

          Omtrent het remverschil van 75 procent was dit volgens de garage omdat rechts achter de cilinder lek ik maar niet voor ! Daar moet ik nog wel even door mee kunnen rijden mits ik de vloeistofniveau controleer stelselmatig..

          Tevens merkte ik er niets van en remde hij verder goed.

          #18263084
          midnight black
          Deelnemer
            Lid sinds:
            14 December 2011

            Ik heb sterk het vermoeden dat je huidige garage je buikpijn wil bezorgen.
            Je kunt natuurlijk gauw een andere auto aanschaffen maar bij bijvoorbeeld die Zafira moet je er al rekening mee houden dat die in de vaste lasten een stukje duurder rijdt dan de Astra, bovendien heb je in deze prijsklasse gewoon of geluk of pech en heeft zo’n auto binnen een paar maanden een aantal vergelijkbare problemen.
            Kortom zonder de auto gezien te hebben zou ik zeggen: de nodige kleinigheidjes verhelpen en doorrijden. En doe die APK maar bij iemand die geen baat heeft bij een hoop reparaties.
            Succes.

            #18263085
            kingsteve
            Deelnemer
              Lid sinds:
              26 March 2009

              Dat ze buikpijn willen bezorgen dat denk ik ook. Morgen ophalen maar met gemaakte kleppendekselpakking en gauw door naar een universele en dan laten maken. Want dan weet ik tenminste uit er aan de auto is gedaan

              #18263086
              wim-v6
              Deelnemer
                Lid sinds:
                12 August 2005

                Zou m houden.

                De stangetjes die hij mee wil vervangen voor zijn de stabilisator stangetjes, deze veroorzaken tokkelen op korte hobbels en klinkerwegen.
                Kraken voor bij koud / vochtig weer zijn de stabilisator rubbers, zolang deze niet meer dan kraken dan kan de auto er oud mee worden.
                Mijn Vectra heeft t al 10jaar (motor met compleet voortrein komt van mijn vorige Vectra.

                Remcilinders vervangen hoeft ook de kop niet te kosten.

                verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

                #18263087
                kingsteve
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  26 March 2009

                  UPDATE

                  Vanmiddag auto gehaald en direct naar car control almere. Tijdens vervanging kleppendekselpakking ging er nog iets stuk. Car control heeft auto onderte boven gekeerd en alles bij elkaar 500 euro..dan zou hij feiloos door apk komen

                  En de auto is een stuk beter als hemelaar beweerde. Met grote beurt, multiriem en een aantal andere kleine dingen die niet echt moeten zou ik eventueel op 925 komen maar voor 850 nu afgrond en dan wordt er een heleboel gecontroleerd en is hij weer top. Hier heb ik geen ander voor….en ik mocht mekijken op de brug. Dus mijden hemelaar almere.

                  #18263088
                  midnight black
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    14 December 2011

                    Top, weer lekker rijden.

                    #18263089
                    b07
                      Lid sinds:
                      24 February 2009

                      zo dat schilt bijna 1000 euro, die hou je nu mooi in je zak, in ieder geval goed dat je even veder heb gekeken.

                    9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.