Astra Sports Tourer Business

Forumindex Forums Modellen Astra Astra Sports Tourer Business

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    tacotv
    Deelnemer

Hallo allemaal

Na 6 jaar Opel, gevolgd door 16 jaar Ford, nu weer terug bij Opel..
      Waarom…omdat het gewoon goed rijd.

Ik heb een nieuwe Lease auto uitgezocht en ben benieuwd wanneer deze geleverd gaat worden

Astra Sports Tourer Business 1.4T.

Nu heb ik gelijk een vraag….

Als standaard optie staat in de de lijst bij Business+ Getinte zijruiten en achterruit…
      Maar je kan ook de optie Donker glas bestellen….

De optie Getinte zijruiten en achterruit staat bv niet bij de Edition en Innovation

Heeft de Business standaard al Donkerglas achter en heb ik iets te veel besteld ?

en heeft iemand al ervaring met een caravan icm een Astra K

Astra_DLS
      Deelnemer

De astra K is trekauto van het jaar 2016 ;). Dus dat zal wel goed komen.

Sportstourer-k
        Deelnemer

Tsja, staat niet erg duidelijk in de prijslijst.
          Ik zou het even aan je dealer vragen, ik gok dat het er al opzit aangezien het een veel gekozen optie is en ze die meestal wel opnemen in die business pakketjes.

Ik denk dat er met de station nog weinig ervaringen met de caravan zijn.
          Is natuurlijk sterk afhankelijk van wat je erachter hangt.
          Mijn huidige knaus sudwind 550qsk van 1700kg gaat hij in ieder geval niet trekken.

Als je trekhaak af fabriek besteld krijg je ook trailer assist, laat je een aftermarket trekhaak monteren heb je dat niet.
          Er is ook nog wat onduidelijkheid wat je nou mag trekken met een after market haak, soms staat er 1500kg en soms 1400 nogwat.
          Ik heb voor de zekerheid maar de af fabriek haak besteld.

Succes met wachten, levertijden zijn momenteel 3 maanden+ afhankelijk van de opties.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.