Astra Sports Tourer beschadigd

Forumindex Forums Modellen Astra Astra Sports Tourer beschadigd

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur
    Berichten
  • #17844846
    xladage
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 July 2008

      Om dan ook nog even een tegengeluid te geven: vorig jaar had iemand een trekhaak in de mistlamp van mijn astra F geparkeerd.
      Lag keurig een briefje, formulier had ze al ingevuld en heeft ze zelf opgestuurd. Zo kan het dus ook.
      Heb haar nog aangeboden om het niet via de verzekering te doen, maar dat ik het zelf zou fixxen, maar verzekering was daar voor zei ze, en dus zo geregeld

      #17844847
      Erwin1987
      Deelnemer
        Lid sinds:
        15 September 2009

        das netjes!

        Erwin

        #17844848
        DeMeistah
        Deelnemer
          Lid sinds:
          4 December 2010

          t kan natuurlijk ook anders gaan, maar daar hoor je natuurlijk niemand over dat word dan weer niet openlijk gewaardeerd :)

          #17844849
          quatsch
            Lid sinds:
            7 January 2006

            hoe zit dat trouwens in nederland mag je met een trekhaak rondrijden? in frankrijk kun je daar namelijk een boete voor krijgen … (niet dat je die ooit krijgt) maar rondrijden met een trekhaak zonder dat er iets achter hangt is hier “officieel” verboden…

            #17844850
            soepkiepe
            Deelnemer
              Lid sinds:
              10 August 2010

              :hmmz rondrijden met een trekhaak is daar verboden??

              pff dus je moet hem er maar onder hangen als je met een kar.caravan of wat dan ook rijd? beetje krom, auto word vanaf de fabriek geleverd met trekhaak jah

              #17844851
              quatsch
                Lid sinds:
                7 January 2006

                mijn ouders hebben dus een afneembare trekhaak …
                ik heb op mijn tweede auto (een renault 4L) wel een trekhaak … maar tjah die rijd alleen op ‘t platte land …

              6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.