Astra sports tourer 1.4t (140pk) uit 2011

Forumindex Forums Modellen Astra Astra sports tourer 1.4t (140pk) uit 2011

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    bartvandegroes
    Deelnemer

Hallo allen,

Ik ben nieuw op dit forum en ben van plan weer snel een Opel aan te schaffen. Ik heb in het verleden een Opel Astra G gehad waaraan ik verschillende projecten en modificaties heb uitgevoerd. Ik was destijds lid van het forum van OTCN en heb daar destijds veel hulp en plezier aan gehad en verschillende projecten en modificaties gedeeld dmv uitgebreide fotoreportages en handleidingen zodat anderen dit ook konden uitvoeren.

Ik ben nu op zoek naar een Astra sports tourer uit 2011 of 2012 op benzine met 1.4T motor van 140pk.
      Ik heb nu een auto op het oog met ongeveer alle mogelijke en gewenste opties maar deze heeft wel al 165.000 op de teller staan. Deze is wel altijd bij de Opel dealer in het onderhoud geweest.

Wat is jullie mening hierover en wat zijn jullie ervaringen betreft de sports tourer met 1.4t (140pk)?

Heeft de 1.4t uitvoering met 140pk een distributieketting en dient deze ooit preventief vervangen te worden of alleen als deze gaat rammelen?

Wat zijn de aandachtspunten of minpunten van deze auto’s en wanneer komen de grote onderhoudskosten?

Graag hoor ik van jullie,

Groeten Bart

eppo61
      Deelnemer
        bartvandegroes
        Deelnemer

Kijk, bedankt alvast Eppo! We hebben dus te maken met een distributieketting.

De rest van de antwoorden en ervaringen hoor ik graag nog.. :good:

Groeten Bart

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.