Astra sleutel ontsluiten

Forumindex Forums Modellen Astra Astra sleutel ontsluiten

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    G1zm0

Sinds een halve week heb ik nu een astraatje G, heerlijk autootje, alleen er zit deurvergrendeling op in de sleutel, maar die krijg ik niet werkend. Batterijtje heb ik vervangen en de stappen uit het boekje gevolgd, maar zonder resultaat. Kon op het forum wel dit topic vinden, maar ook met die vele stappen is het nog niet gelukt.

viewtopic.php?f=5&t=131269

Weet iemand raad?

FKsport
      Deelnemer

even resetten? In het contactslot, 1 maal omdraaien en dan de deurknop bedienen..dan gaat die automatisch open en dicht… en dan kan het als het goed is weer werken.

anders nog even de sleutel open en even de batterij goed zetten..

G1zm0

Heb dacht ik alle stappen goed uitgevoerd. Batterij zit er goed in, vriend van me heeft zelfs de contactjes opnieuw gesoldeerd, gebeurt helemaal niets…

FKsport
          Deelnemer

Gaat het lampje op je sleutel wel aan?

Ik had ook eens dat ik de sleutel uit elkaar heb gehaald batterij goed teruggeplaatst en toen deed die het weer.

Ik had steeds dat rood lampje bleef hangen maar de cetnrale niet reageerde

martijnenyvonne
            Deelnemer

@FKsport wrote:

Gaat het lampje op je sleutel wel aan?

Ik had ook eens dat ik de sleutel uit elkaar heb gehaald batterij goed teruggeplaatst en toen deed die het weer.

Ik had steeds dat rood lampje bleef hangen maar de cetnrale niet reageerde

Zelfde probleem ook al gehad bij de astra en toen bleef het lampje ook heel zwak branden.
              Ook sleutelprobleem gehad bij onze omega. Nieuwe batterij was in 1 dag weer leeg. Knopje bleef ook hangen.

robert_corsa

sleutel in contact. zodat de radio aanspringt, zonder dat de controlle lampjes branden, daarna het knopje DICHT indrukken, dan is hij gereset.
                dit doe ik ongeveer 1 keer per maand, of omdat de accu pool om wat voor reden dan ook los is geweest, of omdat hij slecht reageert.

werkt bovenstaande niet: allebei sleutels aan de dealer geven, en opnieuw in laten lezen. dan komt er een ander serrie nummer in de module te staan, let goed op, neem beide sleutels mee.

werkt het niet, moet je mij maar even aanspreken op msn:) heb nog een trucje :jerry

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.