astra ruilen tegen een calibra

Forumindex Forums Modellen Calibra astra ruilen tegen een calibra

• Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Hans1991

hallo,
      ik heb mijn astra te koop omdat ik voor een calibra wou gaan:D maar aangezien de verkoop niet zo heel erg hard gaat zat ik er aan te denken om hem te proberen te ruilen met iemand:P het liefste wil ik een 2.0 8v(verzekering, belasting) die roestvrij is..

wat denken jullie? verkopen en ander kopen of ruilen?
      want de meeste staan bij bedrijven en bij inruilen moet je daar altijd bij betalen:P

de astra:
      http://auto.marktplaats.nl/opel/414880654-opel-astra-1-6-i-tailgate-16v-1995-blauw-apk-tot-27-11-2011.html

hebben er trouwens meer mensen last van dat als je een advertentie op het forum wil plaatsen dat je als je het geld over wil maken de site neit meer werkt?

Maurice89
      Deelnemer

Je moet ff senatorman of een van de mensen een u2u sturen als je problemen hebt.

Normalen leden op het forum kunnen dat niet zien of weten;)

drakos
        Deelnemer

slimme keus om voor calibra te gaan ;)

maar een calibra zonder roest? die zijn zeldzaam, zeker voor rond de 1250 waarvoor jij ruilwaarde heb. vrees dus dat je zoiezo wat bij moet leggen.

zal morgen ff aan een kennis van me vragen wat ie voor de zijne wil. is een paarse 8klepper met weinig roest. hoorde hem laatst dat hij hem mogelijk weg wou doen.

maar succes ieder geval.

Hans1991

een beetje bij leggen vind ik niet zo erg;) maar als ik op marktplaats kijk zie ik er meerdere staan waarbij staat dat ze geen roest hebben onder die prijs? of zal met deze dan wat anders aan de hand zijn?

Hans1991

http://auto.marktplaats.nl/opel/414684444-opel-calibra-2-0i-sportive-1jaar-apk.html

kent iemand deze? lijkt op het eerste gezicht best een leuk ding:D

BlackVec
              Deelnemer

Tja het is allemaal nog orgineel hé, al had ie leer interieur enzo gehad was de prijs ook hoger ;)
                De velgen zijn niet zo heel verkeerd (voor winterbanden:P), en een mooie rvs uitlaat zou hem ook niet verkeerd staan :)

Hans1991

ja maar ik heb eerlijk gezegt ook meer voor een orginele over dan voor zon tupperware bak:o maar die velgen zijn lelijk idd:P

Hans1991

http://auto.marktplaats.nl/opel/410165828-opel-calibra-2-0-i-1994-blauw-apk-juli-2011.html

deze dan? op de achterlichten na lijkt deze me ook wel aardig?

edit: en het stuur

BlackVec
                    Deelnemer

Ja bij die inderdaad snel een ander stuur erin (heb evtentueel nog een mooi sporstuur voor je).
                      En die achterlichten orginele erin of in ieder geval andere dan deze…

Maurice89
                      Deelnemer

[rquote=1849447&tid=141123&author=Hans1991]een beetje bij leggen vind ik niet zo erg;) maar als ik op marktplaats kijk zie ik er meerdere staan waarbij staat dat ze geen roest hebben onder die prijs? of zal met deze dan wat anders aan de hand zijn?[/rquote]

Iedereen zegt dat zijn auto roest vrij is:sleeping

Hans1991

ja dat is waar maar met roestvrij bedoel ik apkwaardig de komende paar jaar:P

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.