Astra OPC I gezocht

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen Astra OPC I gezocht

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 51 tot 55 (van in totaal 55)
  • Auteur
    tijgetje57
    Deelnemer

ik had er ook zo’n eentje.

Was een heerlijke auto. De onze rijdt nu ergens in de buurt van Zeeland rond.

Roderick

origineel gepost door DaanH
        Afgelopen zondag dus een zwarte opc weeste kijken met 75000 km op de teller,en het viel toch wel tegen…even een opsomming:

–Als de motor liep en je draaide het olie vul dopje los spetterde er olie uit.

Ik werk bij de Opel garage(bij Opelkees&NickGSI), en alle auto’s doen dat, dat hoort zo;)

opelfreak

Originally posted by DaanH

origineel gepost door Baas J.
          Mooie OPC… alles meespuiten zou echt een verbetering zijn, vinnet nog steeds raar dat dat af fabriek niet zo was!

hmmm mischien ooit,maar voorlopig nog niet.

Staat anders wel 10x mooier hoor, heb dat toen bij mijn eigen OPC I ook laten doen:

En als je een ‘kennis’hebt die voor je kan spuiten is het nog goed te doen ook qua prijs. Verder vindt ik dat het het ‘OPC zijn’ totaal niet aantast.

DaanH

origineel gepost door opelfreak

Originally posted by DaanH

origineel gepost door Baas J.
            Mooie OPC… alles meespuiten zou echt een verbetering zijn, vinnet nog steeds raar dat dat af fabriek niet zo was!

hmmm mischien ooit,maar voorlopig nog niet.

Staat anders wel 10x mooier hoor, heb dat toen bij mijn eigen OPC I ook laten doen:

En als je een ‘kennis’hebt die voor je kan spuiten is het nog goed te doen ook qua prijs. Verder vindt ik dat het het ‘OPC zijn’ totaal niet aantast.

Die foto heb ik volgens mij al ooit hier op het forum gezien,zie er goed uit ja.
            Wat was je kwijt voor het spuiten als ik vragen mag…?

opelfreak

Je kan hem idd al eens eerder gezien hebben, ik heb hem nu ruim een jaar geleden overigens verkocht aan een mede forum lid……..hij zorgt er enorm goed voor maar af en toe heb ik toch wel spijt:(

Voor dat spuiten moet je in de gaten houden dat het oppervlak van dat kunststof wat ruw is, simpel overspuiten kan niet. Bij mij is het eerst gespoten met een zg. ‘filler’ die de oneffenheden vult, daarna was de afwerking mooi glad. Door de goede connecties heeft het me toen iets van 100 euro gekost, echt weinig dus:thumbup

5 berichten aan het bekijken - 51 tot 55 (van in totaal 55)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.