Forumindex › Forums › Modellen › OPC-Modellen › Astra OPC 2012 spypics
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
22 september 2011 om 08:16 #17240863
http://www.worldcarfans.com/111092036749/2012-opel-astra-opc-spied-with-minimal-camouflage” onclick=”window.open(this.href);return false;
pics @ http://www.worldcarfans.com/111092036749/2012-opel-astra-opc-spied-with-minimal-camouflage/lowphotos#0″ onclick=”window.open(this.href);return false;
22 september 2011 om 08:26 #1791255820″ klappers deronder, ziet der goed uit!!
1 oktober 2011 om 11:32 #17912559Nice, maar nu met 300 Pk of gaat dat ons tegenvallen?
En stop er eens een V6 in i.p.v. een 4 cilinder, krijgt Opel meer fans denk ik voor de Astra…..
1 oktober 2011 om 11:57 #17912560Als ik eerlijk ben? Wielen zijn afschuwlijk. Lijkt wel of we een ford of reneaut gaan rijden zo.
1 oktober 2011 om 16:38 #17912561Vind de wielen juist wel gaaf. Zijn Insigna OPC wielen. Deze zijn overigens in 18 inch ook standaard op de huidige Corsa OPC
3 oktober 2011 om 04:50 #17912562@Haasje17 wrote:
Als ik eerlijk ben? Wielen zijn afschuwlijk. Lijkt wel of we een ford of reneaut gaan rijden zo.
Ford is inderdaad spuuglelijk en slecht, als ik eentje zou winnen. En op zou moeten halen bij de dealer zou ik gaan voor de knaken. Rijdt er geen cm in.
3 oktober 2011 om 07:27 #17912563Ik vind de OPC wel weer een geslaagd object voor op de openbare weg!
-offtopic
@tijgetje:
Ik zou er wel in gaan rijden, richting de opel dealer om zo’n ding in te ruilen.
Na 1 Ford van mn vader komt dat er niet meer in :jerryGr.
Pastra4 november 2011 om 12:51 #17912565waawiee :wub
http://www.autoweek.nl/autonieuws/17907/opel-astra-opc-280-pk” onclick=”window.open(this.href);return false;
Eens kijken of ik die van mij aankomende zomer niet kan inruilen :jerry
4 november 2011 om 12:54 #17912566vraag me af in hoe verre dit 2.0 turbo blok verschilt met bijv. de z20LEx
4 november 2011 om 13:01 #17912567Ja ik ook, want ik heb wel in een ander bericht over de nieuwe opc gelezen dat ze er wel weer een speciaal nieuw blok voor ontwikkeld hebben.
4 november 2011 om 13:13 #17912568Volgens autoblog krijgtie 280 pk. Hoop dat er dan vierwielaandrijving onder zit, anders is het gewoon onzin.
En die Insignia OPC-wielen staan echt voor geen meter….ook niet op die Insignia OPC trouwens.4 november 2011 om 16:21 #17912569Het word gewoon weer gebouwd op de basis van de z20let, en waarom zou 4 wiel aandrijving een must zijn? Ik heb gereden met 315pk 440 nm en overbrengen naar de weg gaat prima, Zeker met van die grote brede 20″ Wielen moet dat geen probleem zijn zonder regen en sneeuw.
4 november 2011 om 20:10 #17912564Omdat je in een bocht alleen maar onderstuur hebt als je het gaspedaal intrapt.
4 november 2011 om 21:05 #17912570Mja dan moet je dat niet doen. Ik snap dat gemauw niet, ik heb een Corsa GSI gereden en die had al moeite met 100 pk op de voorwielen. Als je op een rotonde in de 2 volgas gaf was dat vragen om problemen. Maar dan komt de kunst van niet altijd vol gas geven maar doseren en dan kon je met dat ding aardig rap en strak de hoek om. Is met de Astra H OPC op.
Als je continu volgas overal uit wilt trekken dan gaat ie zoeken, geef 3kwart of half gas dan hou je hem wel en dan is ie ontzettend snel. De vorige OPC had een heel nette tijd op de ring, maar je moet er wel aan wennen en mee leren rijden.
Ik vind dat wel wat hebben dat een auto compleet malloot is, dan ben jij degene die het doet, niet een of andere computer.
5 november 2011 om 08:37 #17912571Ik snap het ook niet wat mensen willen, de ene snelle auto word afgeschreven, omdat hij te veel onderstuur dit dat enzo heeft en de ander snelle auto word afgeschreven, omdat hij te soft rijdt en niet uitbreekt.
Iedere auto rijd anders en moet je op een andere manier de bocht nemen kwa sturen en gas geven en remmen dus het is gewoon even wennen. :)
5 november 2011 om 09:25 #17912572Een 3.0 V6 BiTurbo 4×4 jaaaaaa dat is pas kicke zou bruut zijn in een astra dan ben ik de eerste die een order plaatst bij de opel nederland
5 november 2011 om 21:53 #17912573Begrijp me goed, ik vind het prima als dat ding zo onderstuurt (al had ik ze dan liever met RWD en overstuur).
Maar als m’n vriendin er een keer mee gaat rijden om wat voor reden dan ook, vind ik het wel prettig om ‘m heel terug te krijgen. Daarom vind ik het gewoon idioot dat ze zoveel pk’s op de voorwielen loslaten.6 november 2011 om 00:16 #17912574Mja dat is wel weer zo ja, heb mijn moeder ooit een keer voor de gein laten rijden in die Corsa en die liet hem gelijk doorslaan bij het optrekken, maar goed hoe ver wil je gaan.
Kijk dan zou je even met je vriendin het industrieterrein op moeten gaan en even de do’s en don’ts uit moeten leggen. Heb ik ook gedaan met een ex van mij, die had de neiging om niet terug te schakelen voor de bocht maar de koppeling in te trappen en dan bij te remmen en dan na de bocht pas terug te schakelen. Lekker met de koppeling ingetrapt de bocht door. Heb toen gedemonstreerd wat dat doet op hogere snelheden door de kont uit te laten breken. Toen was het vrij rap aangeleerd.
6 november 2011 om 08:20 #17912575280 tot ruim 350 pk kan goed op de voorwielen. Kijk maar eens naar dit filmpje…………
http://youtu.be/1-O8jHbWDsk” onclick=”window.open(this.href);return false;
Nou heeft ford met de RS dit wel heel goed voor elkaar………..maar dan moet opel dit toch ook kunnen??? Met de H nog niet, mischien met de nieuwe OPC?? hopelijk…..
8 november 2011 om 05:49 #17912576280 Pk FWD wordt het, dus niet AWD.
9 november 2011 om 14:50 #17912577De Focus RS in het filmpje heeft 350 pk FWD. Als zij dat kunnen, moet opel het ook kunnen.
9 november 2011 om 14:57 #17912578Ik weet niet of je ooit Top Gear kijkt, maar daar zie je dat de Focus RS uit 2009 nog steeds heel veel last heeft van Torque Steer. Alleen Renault heeft dit echt goed onder controle met de Mégane RS.
9 november 2011 om 23:52 #17912579
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.