Astra K slecht?

Forumindex Forums Modellen Astra Astra K slecht?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    gjhu78
    Deelnemer

Is een Astra K zo slecht als ik lees? De horror verhalen over koppelingen en kettingspanners zijn die overdreven of valt het mee. En waar op te letten bij de aanschaf van een Astra K diesel? :pics-please:

opel-mark
      Deelnemer

niet zo slecht als de astra J

op zich zijn er nog weinig problemen over bekend, ze zijn ook nog niet zo oud, sporadisch een ketting met te veel speling of een versnellingsbak die te veel geluid maakt, koppeling ben ik nog niet tegengekomen, soms een multimedia display wat kapot gaat.

gjhu78
        Deelnemer

Bedankt voor je bericht! Afgaande op de ‘verhalen’ kwam het over alsof ze allemaal kettingproblemen hebben, maar dit valt dus mee? Verder nog aandachtspunten waar ik op moet letten bij een diesel?

liviu2004
          Deelnemer

Bij een diesel? Kapot oliepomp @ 120.000 km ongeveer, oorzak? Kunstof onderdelen in een oliepomp, jawel, kunstof olie pomp. :negative:

gjhu78
            Deelnemer

Aaahh. De auto waar ik interesse in heb heeft 147000 gereden en volgens het carfax rapport zou er in 2020 een reparatie zijn geweest ivm olielekkage. Handige constructie…

opel-mark
              Deelnemer

er is een facebook forum voor de astra k

https://www.facebook.com/groups/astrakforumnl/?hc_location=group

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.