Astra K Dab+

Forumindex Forums Modellen Astra Astra K Dab+

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #18353546
    Niki_b
    Deelnemer
      Lid sinds:
      6 March 2018

      Hallo ik bezit sinds 1 februari 2018 een Astra K Dynamic 1.4 Turbo.

      Mijn vraag: Is Dab+ Optie of standaard?

       

       

       

      #18353554
      eppo61
      Deelnemer
        Lid sinds:
        13 May 2017

        [quote quote=18353546]Hallo ik bezit sinds 1 februari 2018 een Astra K Dynamic 1.4 Turbo. Mijn vraag: Is Dab+ Optie of standaard?[/quote]

        DAB+ is tegenwoordig standaard op de Astra vanaf Business+ of Online. Business + heeft Navi900 (incl. DAB+) en Online heeft Radio 4.0 (met DAB+)

        http://www.opel.nl/apps/Configurator/Astra/Default.aspx#configurator/public/overview

        #18353560
        Niki_b
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 March 2018

          Enig idee waar ik het vind, als ik op radio druk heb ik enkel keuze uit AM en FM. Is er ergens een instelling om dab+ te activeren?

          #18353563
          eppo61
          Deelnemer
            Lid sinds:
            13 May 2017

            [quote quote=18353560]Enig idee waar ik het vind, als ik op radio druk heb ik enkel keuze uit AM en FM. Is er ergens een instelling om dab+ te activeren?[/quote]

            Welk model/modeljaar heb je. Bij mijn Innovation (sept. 2016), was DAB alleen als extra/optie verkrijgbaar. Nu is het blijkbaar standaard. Wellicht bij jouw Astra ook alleen als extra.
            Drukken op knop AUDIO geeft bij mij FM-AM-DAB.

             

            #18353574
            Niki_b
            Deelnemer
              Lid sinds:
              6 March 2018

              ik heb een 2016 astra (eerste inschrijving april 2017) dus ik ergens laat 2016 bouwjaar, en heb de Dynamic Uitvoering met tal van opties.

              en als dit een extra optie is, kan ik naar een opel verdeler gaan en dat activeren of moet het scherm volledig vervangen worden

              #18353576
              eppo61
              Deelnemer
                Lid sinds:
                13 May 2017

                Ik vrees dat dit een kostbare aangelegenheid kan gaan worden (enkele honderden euro’s ?), aangezien er hardware moet worden gewisseld. Zo heb je o.a. een andere antenne (zit geïntegreerd in de achterruit) nodig…..

                Je Opel dealer kan je precies vertellen wat dit gaat kosten. :no-money:

                #18353577
                Niki_b
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  6 March 2018

                  Oke ik dacht dat het aanwezig zat standaard in de auto, dan laat ik het bij deze.

                  Hartelijk dank !

                  #18368651
                  andy 1978
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    9 June 2018

                    hey niki_b

                     

                    kan je me anders op hoogte houden zit met hetzelfde probleem

                    mijn broer heeft dezelfde wagen en geimporteerd vanuit duitsland en deze heeft deze wel de mijne heeft dit niet zelfde bouwmaand en jaar

                     

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.