Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Astra K ‘bugs’
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
8 augustus 2016 om 16:52 #17277621
Hallo,
Ben een tevreden Astra rijder maar heb nu een aantal puntjes waar ik tegen aan ben gelopen:
1. Opeens ‘brommen’ van het audio systeem, na herstart auto was dit weg.
2. Achteruit rij sensoren zijn erg gevoelig
3. Als eerder aangegeven harde piep van de sensoren indicatie
4. Indien ik Spotify aan het luisteren ben en wil gewoon radio luisteren blijft Spotify mijn radio overrulen. (Apple CarPlay)
5. Sieratrip los, stuurkant boven het kleine achterraam
6. Start stop systeem rare situatie bij parkeren, stopt/start en stopt weer (motor)Wou dit gewoon even delen :)
8 augustus 2016 om 17:01 #18324367pintjes?? ik hoop niet te veel.. anders mag je een paar uur niet rijden :P
8 augustus 2016 om 17:03 #18324368@bart-gsi wrote:
pintjes?? ik hoop niet te veel.. anders mag je een paar uur niet rijden :P
Alle hè manekke, bedankt :)
8 augustus 2016 om 17:32 #18324369@jgcramer wrote:
Hallo,
Ben een tevreden Astra rijder maar heb nu een aantal puntjes waar ik tegen aan ben gelopen:
1. Opeens ‘brommen’ van het audio systeem, na herstart auto was dit weg.
Bij mij niet bekend.2. Achteruit rij sensoren zijn erg gevoelig
Mee eens3. Als eerder aangegeven harde piep van de sensoren indicatie
Mee eens4. Indien ik Spotify aan het luisteren ben en wil gewoon radio luisteren blijft Spotify mijn radio overrulen. (Apple CarPlay)
Via Bluetooth geen last. Apple Carplay niet gebruikt.5. Sieratrip los, stuurkant boven het kleine achterraam
Niet bekend6. Start stop systeem rare situatie bij parkeren, stopt/start en stopt weer (motor).
Start weer als de airco aan gaat en stopt later weer. Best logisch op zich.Wou dit gewoon even delen :)
Via Tapatalk
17 augustus 2016 om 12:46 #18324370Punt 4 heb ik geen problemen mee. Ik gebruik ook Apple Carplay.
Switchen naar radio stopt mooi Spotify.
Wat ik wel heb is dat wanneer ik Google Maps gebruik met audio instructies gaat hij de radio overrulen.
Zelfde met Shazam (wat echt wel hatelijk is). Een liedje ‘shazammen’ lukt niet want bij het openen van de app, springt hij op Media.17 augustus 2016 om 19:23 #18324371@dePross wrote:
Punt 4 heb ik geen problemen mee. Ik gebruik ook Apple Carplay.
Switchen naar radio stopt mooi Spotify..
Mogelijk dat het aan IOS 10 ligt dan, deze heb ik.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
18 augustus 2016 om 08:20 #18324372 -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.