Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Astra K, adaptive cruise control ja of nee?
- Dit onderwerp bevat 10 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 februari 2017om 21:32 door Astra_DLS.
-
AuteurBerichten
-
13 juli 2016 om 22:41 #17277332
Vraagje aan degenen die hun Astra K Sport Tourer al hebben.
Heeft de Innovation uitvoering nu wel of geen adaptive cruise control?
Op http://www.opel.nl/apps/News/general/nieuwe-opel-astra-ST.aspx” onclick=”window.open(this.href);return false; lees ikGeniet van ongekend veel luxe en comfort
De nieuwe Astra Sports Tourer biedt ongekend veel luxe en comfort.
blablabla
en adaptieve cruise control, bieden ongeëvenaard veel gemak en veiligheid.In de specificaties kom ik alleen tegen:
Verstelbare middenarmsteun vóór • • •
Bevat: Cruise control en snelheidsbegrenzer • • •13 juli 2016 om 23:59 #18322907In Duitsland is het een optie van 1400€ die in de prijslijst voor my2017 van Nl niet is terug te vinden dus ik ben bang van niet.
14 juli 2016 om 00:48 #18322908idd.. wat hierboven staat.. zelfs op de vauxhall astra K in engeland wordt het niet gelevert…
als je het erop wil hebben zul je zelf een astra K in duitsland moeten bestellen en naar nederland moeten importerenis ook vaak aan de voorruit te zien.. als er een lensje achter de voorruit zit naast het zwarte vlak waar de binnenspiegel zit.. die is o.a. voor het ACC
14 juli 2016 om 07:42 #18322909@bart-gsi wrote:
idd.. wat hierboven staat.. zelfs op de vauxhall astra K in engeland wordt het niet gelevert…
als je het erop wil hebben zul je zelf een astra K in duitsland moeten bestellen en naar nederland moeten importerenis ook vaak aan de voorruit te zien.. als er een lensje achter de voorruit zit naast het zwarte vlak waar de binnenspiegel zit.. die is o.a. voor het ACC
Wat ik begrepen heb zou de ACC werken met een radar die in de grill zit. In de Duitse configurator zie je ook de grill veranderen als je ACC toevoegt. De lens bij de binnenspiegel is dan weer voor verkeersborden, LED-matrix lampen en het klinkt paradoxaal voor de “normale” afstandswaarschuwing.
Ik neem aan het we voor Nederland dan tot my 2017.5 of nog later moeten wachten voor ACC in de Astra. Jammer want volgens mij zijn staan nieuwe Astra rijders best vaak in de file waar ACC nog het best tot zijn recht komt. Ik had er geen 1400 euro voor over gehad want ik sta niet echt vaak in de file en bij normaal autobaan verkeer is het laatste wat ik ga doen iemand vast volgen.14 juli 2016 om 07:54 #18322910@Klaasvaker wrote:
@bart-gsi wrote:
idd.. wat hierboven staat.. zelfs op de vauxhall astra K in engeland wordt het niet gelevert…
Wat ik begrepen heb zou de ACC werken met een radar die in de grill zit. In de Duitse configurator zie je ook de grill veranderen als je ACC toevoegt. De lens bij de binnenspiegel is dan weer voor verkeersborden, LED-matrix lampen en het klinkt paradoxaal voor de “normale” afstandswaarschuwing.
Ik neem aan het we voor Nederland dan tot my 2017.5 of nog later moeten wachten voor ACC in de Astra. Jammer want volgens mij zijn staan nieuwe Astra rijders best vaak in de file waar ACC nog het best tot zijn recht komt. Ik had er geen 1400 euro voor over gehad want ik sta niet echt vaak in de file en bij normaal autobaan verkeer is het laatste wat ik ga doen iemand vast volgen.Volgens de laatste berichten medio September.
14 juli 2016 om 08:07 #18322911@Klaasvaker wrote:
In Duitsland is het een optie van 1400€ die in de prijslijst voor my2017 van Nl niet is terug te vinden dus ik ben bang van niet.
Prijs / pakket zal hier dan waarschijnlijk anders zijn.
divm alles wat in dit pakket zit hier in Nederland standaard al op de Innovationen uitvoering zit. (behalve de acc dan)
En de pakketten in Nederland zijn sowieso heel anders als in Duitsland.14 juli 2016 om 08:21 #18322912@GM-Tuningparts wrote:
@Klaasvaker wrote:
In Duitsland is het een optie van 1400€ die in de prijslijst voor my2017 van Nl niet is terug te vinden dus ik ben bang van niet.
Prijs / pakket zal hier dan waarschijnlijk anders zijn.
divm alles wat in dit pakket zit hier in Nederland standaard al op de Innovationen uitvoering zit. (behalve de acc dan)
En de pakketten in Nederland zijn sowieso heel anders als in Duitsland.Ja dat klopt. Verschillende dingen zoals bijvoorbeeld de automatische achterklep (400 euro) zijn in Duitsland vrij dure opties terwijl ze hier in een relatief goedkoop pakket zitten. Ik heb me sowieso erover verbaast dat als ik de auto in Duitsland configureer zoals ik hem hier koop dat hij dan ongeveer hetzelfde kost.
Ik heb wel begrepen dat de korting die dealers in Duitsland geven op een nieuwe auto veel hoger is dan hier.13 februari 2017 om 14:24 #18338634Ondertussen is op de Opel website een (verieuwde) prijslijst verschenen voor de Opel Astra K. Hierin is opgenomen:
ZQ2:
Opel Eye Assistentiesystemen – Standaard op Innovation
Standaard i.c.m. Adaptive Cruise Control (ZQ3)ZQ3 omschrijft:
Adaptive Cruise Control – Alleen i.c.m. automaatIk heb een Opel Astra K in bestelling:
1.6 CDTi 110pk
Handgeschakelde 6-versnellingsbak
+ Innovation plus pakket
+ Navi900 Intellilink pakketNu vraag ik me af, omdat het handgeschakeld is, of ik nu wel of geen ACC kan verwachten straks :). Ik zal de Leasemij even contacten hierover.
13 februari 2017 om 18:57 #18338654Ik denk het niet is niet te zien in de prijslijst alleen bij de automaat te krijgen.
14 februari 2017 om 01:04 #18338687kosten zijn € 845,00 alleen voor adaptieve cruise control op de Inovation en € 995,00 op de andere typen. Alleen in combinatie met een autamaat. Zie de nieuwste prijslijst van 1-1-2017
14 februari 2017 om 21:32 #18338740Ik heb in ieder geval geen Adaptive Cruise Control op mijn innovation.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.