Astra J Xenon verlichting

Forumindex Forums Modellen Astra Astra J Xenon verlichting

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Roopesh
    Deelnemer

Hallo allemaal,

sinds gisteren heb ik het probleem dat 1 van mijn xenon lampen iets roze is.

Langs de opel dealer geweest en die geven aan dat het lampje kapot is. Deze zal dus vervangen moeten worden. Op zich geen probleem, ware het niet dat ze bij de dealer rond de 300 per stuk zijn. Het liefst wil ik ze beide tegelijk vervangen zodat er geen kleurverschil is.

Heeft iemand een andere oplossing in de zin van een andere xenon lamp? Een after market? Of een andere kwalitatieve goede oplossing?

Het gaat om de Astra J Cosmo uit 2010.

Tevens krijg ik ook de melding nu dat de AFL vereist onderhoud. Volgens mij is dat de bochtenverlichting etc?

Bedankt alvast!

Xenon1Xenon2

juruca
      Deelnemer
        Nick-GSI
        Deelnemer

je akn bij elke automaterialen zaak xenon lampen bestellen, kijk alleen wel even welke je nodig hebt. Kapje eraf draaien en kijken wat erop staat d1s, d2s of iets dergelijks

juruca
          Deelnemer

Bij mijn Astra J van 2011 met Xenon zitten D1S lampen, heb zelf lichtkleur 6000K genomen…

Roopesh
            Deelnemer

Uiteindelijk zelf de lampjes eruit gehaald en inderdaad, de D1S lampjes.

Wat ik nog wel even kwijt wil; de opel dealer doet het voorkomen alsof het speciale originele lampjes zijn ad 300 per stuk. Nadat ik ze eruit had gehaald, bleken het gewoon lampjes van Osram te zijn. Gelukkig dat ik niet direct akkoord had gegeven bij de dealer.

Voor nog geen 100 euro nu een mooi setje met 5000K erin gezet.

Bedankt allemaal voor jullie reacties!

Case closed

Corsa_GSi
              Deelnemer
              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.