Astra j versterker vervangen maar goeie?

Forumindex Forums Modellen Astra Astra j versterker vervangen maar goeie?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18354146
    gerald2
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 December 2016

      Hey jongens,

      ik heb nu dus een andere versterker op de kop getikt maar nu heb ik daar een vraag over

      de bovenste is de nieuwe en de onderste komt uit mijn auto

      mijn vraag is is het de goeie want type nummer is anders en er staat spkr achter en bij de mijne alleen asm rdo

      nieuwe komt ook uit een astra j

      BA1E9EC0-24E9-4C7F-BF86-45C0D330C09D

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

      #18354269
      gerald2
      Deelnemer
        Lid sinds:
        10 December 2016

        Niemand die mij hier mee kan helpen?

        iedereen heeft een nieuwe gekregen lees ik overal maar niemand de even antwoord kan geven op mijn vraag?

        #18354326
        Opel_Bjorn
        Deelnemer
          Lid sinds:
          4 May 2008

          Hier is hij weer. De beruchte Infinity versterker! Daar heb ik bergen voor moeten verzetten om uiteindelijk een gemodificeerde vast te kunnen krijgen. Na véél getouwtrek uiteindelijk klaar gekregen. Elke dag moeten bellen met Opel om iets los te kunnen krijgen. Was de eerste die een gemodificeerde heeft vast gekregen. Ik denk dat ze mijn naam nog goed gaan herinneren bij Opel! Probleem ziet hem in de “Noise_Gate” die software matig moet uitgeschakeld worden. Deze zorgt voor de verschrikkelijke volumeschommelingen. Bij een gemodificeerde versterker staat dit ook op de versterker geschreven. “NO SERIAL PRODUCTION AMP” en er staat ergens bij software: NG_Off

          Heb helaas geen betere foto meer daar het al 6-7 jaar geleden is

          [IMG]http://i65.tinypic.com/2gvk5cw.jpg[/IMG]

          #18354327
          BikerBert
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 March 2018

            Geeft een gemodificeerde versterker dan een beter geluid uit de spreakers?  Ik heb sinds een week of 6 een Astra uit 2012 maar vindt het geluid zwaar onder de maat. Zeker als je uit een Passat komt is het zo dof als weet ik niet wat.

            #18354334
            Opel_Bjorn
            Deelnemer
              Lid sinds:
              4 May 2008

              Nee, deze verhelpt enkel de volumeschommelingen. Bij een gewone versterker gaat het volume soms vanzelf naar omhoog en omlaag wat super irritant is. Bij de gemodificeerde versterker is dit weg gehaald, maar ik heb het geluid ook nooit fantastisch gevonden van het Infinity Sound System

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.