Astra j sports tourer UPDATE, SCHADE 06-06-2015

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Astra j sports tourer UPDATE, SCHADE 06-06-2015

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 26 tot 27 (van in totaal 27)
  • Auteur
    Berichten
  • #18264986
    Dutchie
    Deelnemer
      Lid sinds:
      16 December 2014

      Onder tussen heeft de nieuwe alweer een kleine 4000km achter de kiezen [WHITE SMILING FACE]

      Toch is er wat veranderd in de software van de navi 650, als ik met de navigatie aan rij met stembegeleiding en ik wordt gebeld gaat de navi niet meer door het gesprek heen tetteren [WHITE SMILING FACE].

      Verder mis ik t.o.v. de 950 de voice control voor de navigatie en de bluetooth streaming van muziek. Maar via usb is de iphone nog steeds goed te bedienen, en een usbstick werkt ook perfect.

      Verder bevalt de ST weer uitermate goed, nu met iets meer pk’s en trekkracht wat binnenkort wel handig is opweg met de caravan naar Oostenrijk.

      Hieronder een paar pics

      Helaas had ik binnen 2 weken alweer schade, een of andere kl…..k is met de fiets o.i.d. tegen de auto aangekomen en heeft geen briefje achtergelaten.

      Dit wordt na de vakantie hersteld



      Verstuurd vanaf mijn iphone met Tapatalk

      #18264987
      @Johan
      Deelnemer
        Lid sinds:
        28 January 2015

        Succes met je nieuwe Tourer :thumb
        Inderdaad jammer van de schade, een briefje achterlaten dat is zeldzaam tegenwoordig helaas.
        Bij mijn Navi 950 gaat de navigatie ook niet door een tel gesprek heen, en dat is wel zo prettig :D

      2 berichten aan het bekijken - 26 tot 27 (van in totaal 27)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.