Astra J service interval indicator brandt na reset

Forumindex Forums Modellen Astra Astra J service interval indicator brandt na reset

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    fisherman
    Deelnemer

voor het verversen van de olie stond het resterende percentage van de auto op 5%.
      Direct na het verversen kwam de melding 82 in het scherm. Deze heb ik verwijderd.

Iedere keer als ik nu de auto op contact zet, gaat ook het service interval lampje branden.
      Met Torque heb ik fouten uitgelezen, hij vond geen gelogde fouten.
      Bij verwijderen van eventuele fouten verdween het oplichten van het lampje niet.

Als ik de auto vervolgens start, gaat het lampje wel uit.
      Is er wellicht een andere manier om het lampje uit te krijgen? Ik neem aan dat het tenminste niet zo hoort. Het was me voorheen in ieder geval dan niet opgevallen dat dat lampje ging branden als ik hem op contact zette.

mrmonkey
      Deelnemer

Is de service interval wel gereset dan?
        ff naar het menu in je display en daar moet als het goed is je olie op 100% staan, zo niet dan moet je hem even resetten.

En code 82 is uit me hoofd een te lage accuspanning, dus die zal gauw wel weer weg zijn

fisherman
        Deelnemer

Ik heb het percentage wel op 100 gekregen, dus die is wel gereset.
          Alleen licht dus het motorlampje op als ik hem op contact zet, maar het gaat uit met alle andere controlelampjes die even oplichten als je hem op contact zet.

Nick-GSI
          Deelnemer

code 82 is onderhoud

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.