Astra J occasion problemen

Forumindex Forums Modellen Astra Astra J occasion problemen

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 101 tot 106 (van in totaal 106)
  • Auteur
    Berichten
  • #17843332
    graafjd
      Lid sinds:
      24 April 2010

      Hoi,

      Ik heb mn astra H wagon ook bij autoarena gekocht vorig jaar.
      Ben wel een beetje geschrokken van het verhaal, kwam bij mij toen wel betrouwbaar over.
      Er is toen onder garantie nog de distributieriem vervangen.

      Veel success in ieder geval met je nieuwe astra.

      #17843333
      forcemaple
        Lid sinds:
        21 May 2010

        Vullings in Oirschot is een goede betrouwbare dealer. Ik zelf heb mijn Astra bij Lathouwers in Den Bosch gekocht, maar een collega van mij heeft in 2004 een Signum gekocht bij Vullings, heeft em daar tot op de dag van vandaag in onderhoud gehad, en hij is altijd erg te spreken geweest over deze garage.

        Je zal er na de koop niet vaak meer komen, maar toch prettig om te weten lijkt me :-)

        Goed dat je je geld terug krijgt, het is toch een behoorlijke klap geld en dan wil je gewoon iets goeds….
        Deze Astra ziet er trouwens netjes uit (voor zover je dat op een foto kan zien). Tip: Maak een flinke proefrit, lekker in het zonnetje, kan je goed zien hoe die in de lak zit, en trap em es flink op zn staart , en vergeet de hobbelweggetjes niet ;-)

        succes met de koop!

        #17843334
        OvErDoSe
          Lid sinds:
          22 June 2005

          Het is allemaal goed gekomen. Ik heb mijn geld dinsdag volgens afspraak ontvangen. Woensdag ben ik naar Vullings in Oirschot geweest en heb ik even een proefritje gemaakt. Goed van alle kanten bekeken en het zag er allemaal goed uit. Geen afwijkingen, geen kleurverschillen allemaal goed.

          Ook zat het originele Serviceboekje erbij die netjes ingevuld was.
          Geen reden om te twijfelen dus.

          We hebben de koop afgerond voor 18750 euro. Een nette prijs voor een nette auto.
          Inmiddels heeft hij Lyon (Frankrijk) gehaald. Zit nu even te internetten in een Mc Donalds.
          Dus ik weet wel zeker dat ik nu eindelijk een goede auto heb gekocht.

          Bedankt allemaal!

          #17843335
          Mr.F
            Lid sinds:
            3 November 2008

            Dat is mooi!

            #17843336
            opel-mark
            Deelnemer
              Lid sinds:
              6 March 2011

              Heel mooi, ik hoop dat je van deze auto nog veel plezier zal hebben

              #17843337
              krasy
              Deelnemer
                Lid sinds:
                5 March 2010

                gefeliciteerd blij dat het toch allemaal is goed gekomen ,
                heel veel plezier met je nieuwe auto :agent

              6 berichten aan het bekijken - 101 tot 106 (van in totaal 106)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.