Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Astra J occasion problemen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
21 april 2011 om 16:20 #17843307
Helemaal top :thumbup:thumbup
21 april 2011 om 16:31 #17843308Er is wel mer gebeurd zo te zien verkopen ze geen enkele opel meer, enkel nog 4 andere merken.
Ik hoop dat je snel je geld terug hebt en bij een echte merkdealer een andere leuke opel kan vinden.Mark
21 april 2011 om 16:34 #17843309Volgens mij staat hij alweer op marktplaats…
21 april 2011 om 16:36 #17843310Of is het deze ?
21 april 2011 om 16:38 #17843311:thumbup ik hoop dat ze morgen nu eens wel de afspraak nakomen. En succes met je zoektocht naar de voor jou ideale auto. Opel???
21 april 2011 om 18:15 #17843312dat is goed nieuws wacht even tot het geregeld is met feliciteren :thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup
22 april 2011 om 06:50 #17843313heel mooi nieuws. fijn dat je het kunnen regelen. maar onthoud wel he… eerst zien dan geloven!;)
22 april 2011 om 09:03 #17843314Kijk aan, beter voor je !!! :)
22 april 2011 om 09:51 #17843315en is het gelukt? :hmmz
22 april 2011 om 10:38 #17843316We zijn benieuwd of het gelukt is en de garage zich aan zijn afspaak gehouden heeft…
22 april 2011 om 12:04 #17843317Als ik naar de site http://www.occasioncentrumhardenberg.nl/ ga dan staat er toch dit op:
===========================================================================
Welkom in de online showroom van Auto ArenA HardenbergAuto ArenA Hardenberg is Opel & KIA dealer voor de regio Hardenberg & Ommen
Onze steeds wisselende voorraad bestaat uit diverse merken occasions in alle prijsklasses.Marcel Witteveen heet u van harte welkom bij Auto ArenA Hardenberg
Alle offertes zijn standaard voorzien van een kopje koffie/thee. Ontdek hoe leuk het kopen van een auto kan zijn.
Graag tot ziens!
================================================================================
Dus ze beweren nog steeds Opel dealer te zijn. Alleen geen officiële logo’s, maar indirect wekken ze wel een verwachting.
22 april 2011 om 12:42 #17843318Volgens mij ben je de 1e en de laatste die ze tegemoet komen:argue. Dit staat bij de occassions. Dus de streken zijn nu legaal.
Trouwens € 16.- brandstof is ook een geweldig aanbod pfft.
ik heb er al € 16.- brandstof voor over om niet in de buurt te komen van die zaak :jerryOpmerkingen
Wij rekenen op al onze occassions € 495,- afleveringskosten. Dit is inclusief een onderhoudsbeurt, A.P.K., poetsbeurt, € 16,- brandstof en 6 mnd Bovaggarantie. Garantie geldt bij auto´s vanaf € 4500,- Ondanks de zorg die door ons aan de correcte invoer van de gegevens, van de aangeboden occasions en de gegevens van nieuwe auto’s, merken, types nieuws etc. besteed wordt,kan AutoArenA niet verantwoordelijk en of aansprakelijk gehouden, worden voor eventuele fouten, onvolkomenheden in de gegevens . Bezoekers en of gebruikers van onze site kunnen op geen enkele wijze rechten, ontlenen aan de door ons aangeboden informatie en prijzen, of de gevolgen van eventuele via de informatie ontstane transacties.22 april 2011 om 12:51 #17843319Ik denk zelfs dat wat ze nu neerschrijven tegen de wet is en ondanks dat ze het er neerzetten ze toch verantwoordelijk zijn.
Het maakt wel meteen duidelijk wat voro soort zaak het is, een waar ik in iedergeval ver weg van zal blijven.
Want het moge duidelijk zijn dat als er verteld wordt dta een auto uit Duitsland komt de verkoper echt wel weet dat deze uit Spanje komt, aangezien ze een apk beurt geven zien ze ook dat hij in elkaar heeft gezeten en dienen ze dat te melden.22 april 2011 om 13:34 #17843320Ondanks dat ik het eens ben met de stelling “als het daar staat is het nog niet rechtsgeldig” denk ik dat die text alleen gaat over informatie die op de website staat. Maarja, wie koopt er nu een auto vanaf een website. Je gaat toch altijd even kijken en praten etc. En als ze je dan letterlijk in je gezicht vertellen dat de auto uit duitsland komt terwijl hij uit spanje komt, dan heb je wel een punt.
En bij een APK kijken ze echt niet naar stofjes in de lak op de bumper hoor. ;)
22 april 2011 om 13:55 #17843321ze kijken niet naar stofjes maar zullen echt wel zien als hij op de brug staat dat er een aanrijding is geweest en ze bevestigingsbeugels met een hamer hebben teruggeslagen.
22 april 2011 om 15:20 #17843322Dat stukje van de website staat bij bijna elk autobedrijf hoor!!! Staat er per ongeluk bij dat die bijvoorbeeld 18 inch heeft en ligt er 17 inch op dat zijn ze dus verplicht 18 inch erop te leveren. Dat zou natuurlijk belachelijk zijn.
22 april 2011 om 16:09 #17843323Mooi dat het toch nog relatief simpel geregeld is. Gefeliciteerd!
22 april 2011 om 16:31 #17843324[rquote=1919121&tid=145097&author=Klanderman]Dat stukje van de website staat bij bijna elk autobedrijf hoor!!! Staat er per ongeluk bij dat die bijvoorbeeld 18 inch heeft en ligt er 17 inch op dat zijn ze dus verplicht 18 inch erop te leveren. Dat zou natuurlijk belachelijk zijn.[/rquote]
Met name dit stukje : of de gevolgen van eventuele via de informatie ontstane transacties
Dat wil dus zeggen dat ze iets kunnen adverteren/aanbieden wat helemaal niet klopt, een 2.0 astra H vrolijk zeggen tijdens de verkoop dat het een 2.0 is en na de koop blijkt dat het een 1.4 is en dan zou je geen recht hebben om te klagen, onzin natuurlijk, de verkoper hoort zich ervan te gewissen dat hetgeen hij aanbied klopt, de koper heeft een onderzoeksplicht maar is natuurlijk geen expert.
22 april 2011 om 18:41 #17843325maar al met al nog steeds geen feedback over de afloop….zou het dan toch weer?……..:o
22 april 2011 om 18:51 #17843326Misschien wacht ie nog steeds op dat (gratis) kopje koffie wat ze beloven Whahahaha klopt ook al niet.
Maar misschien is alles goed gegaan en loopt ie nu bij een betrouwbare dealer22 april 2011 om 20:52 #17843327of misschien is hij al ergens anders een nieuwe gaan kopen :hmmz:D
22 april 2011 om 21:44 #17843328Ik ben ook wel benieuwd of het gelukt is. Hoop dat alles goed gekomen is.
23 april 2011 om 08:14 #17843329Sorry dat het wat langer heeft geduurd. Ben er de afgelopen dagen niet aan toe gekomen.
Zoals verwacht heeft hij die beloofde avond niet gebeld. Wat een waardeloze kerel die geen enkele belofte na komt.
Maar ik ben die volgende ochtend gewoon naar Hardenberg toe gereden. Ik had geen zin meer om te wachten op een eventueel belletje.Onderweg heeft hij me 2 keer geprobeerd te bellen. Maar ik kon niet opnemen zonder carkit.
Eenmaal aangekomen vroeg ik naar de verkoper. En daar kwam hij al excuus vertellend aanlopen. Hij had me vanochtend al meerdere keren gebeld. Heel vroeg in de ochtend ook al bijna 4 keer.
Ik pak mijn telefoon en lees het de enige 2 keer die hij gebeld had voor. Waarop hij niets meer te vertellen had. Die kerel hangt van leugens aan elkaar.Hij wou mij bellen om te vertellen dat er tot dinsdag geen betalingsverkeer is en dat het geld pas dinsdag op mijn rekening zou staan. Dit klonk eerst een beetje vreemd, want bij de Rabobank (waar ik bij zit) kun je via internetbankieren gewoon 24 uur per dag betalingen doen. Maar navraag bij de ABN Amro bank bevestigde inderdaad dat het pas dinsdag zou worden. Betalingen van ABN naar een andere bank wordt namelijk gedaan door een tussenbedrijf. En dat bedrijf werkt niet op feestdagen en in het weekend.
Maar goed, ik was er nu toch dus wou ik het allemaal toch gaan regelen.
Vervolgens heeft hij een inkoopformulier ingevuld en ondertekend (hij koopt de auto terug van mij). Dit heb ik even nagelezen en daar stonden geen vreemde dingen in. Hier heb ik het origineel van meegekregen.
Ook zei hij dat de betaling ook pas dinsdag ingevoerd zou worden, omdat er geen boekhoud personeel aanwezig was. Hier ging ik niet mee akkoord en heb erop aangedrongen dat hij vandaag die betaling in zou voeren. Na een telefoontje met zijn baas ging hij het zelf proberen.Dit was gelukt en hij had de bevestiging van ABN OfficeDirect (of iets in die geest) geprint. Met betalingskenmerk en dergelijke erbij. De echtheid hiervan heb ik gecontroleerd door met de ABN Amro te bellen. Want ja zo’n bevestiging kun je ook zelf even nabouwen. Ik was erg achterdochtig, want na alles wat er gebeurt is vertrouwde ik hem totaal niet meer.
Toen hij de betaling regelde zat ik eens op zijn bureau te kijken. En op de hoek stond een borden met daarop “Een zaak van vertrouwen”. Mijn vader en ik hebben daar even goed om gelachen. Hoe durven ze. :D
Ik ging uiteindelijk met een matig gevoel terug naar huis. Laten we nu hopen dat ik gelijk heb en dat dinsdag inderdaad het geld op mijn rekening staat.
In de tussentijd had ik al lang een nieuwe auto op het oog. Deze is nog iets verder rijden, maar nu wel bij een officiele dealer. Dit heb ik nagevraagd bij Opel Nederland. Ik laat het me nu niet nog een keer gebeuren.
Deze heb ik zo goed als gekocht: http://autovullings.cavonline.nl/cav_autodetail.php?autoid=252050
Ik heb een bod gedaan en een tegenbod gekregen van 18750 euro. Daar probeer ik volgende week 18500 van te maken zodat ik dezelfde prijs betaal als de vorige.
De dealer was bereid hem als verkocht te markeren in de showroom. Dinsdag of woensdag ga ik daar kijken. En ik heb gevraagd of hij het zo kon regelen dat ik hem gelijk mee kan nemen als ik hem koop. Dat scheelt me namelijk 4,5 uur extra rijden. Ook dat was geen probleem.Dan heb ik een veel luxere auto voor dezelfde prijs en heb ik een geluk bij een ongeluk. Climate control, navigatie, parkeersensor, elektrische handrem.
Dus als jullie even duimen dat die auto er perfect uit ziet en goed onderhouden is dan komt het helemaal goed.
En uiteraard breng ik jullie op de hoogte zodra het allemaal geregeld is.23 april 2011 om 08:17 #17843330AnoniemLid sinds:
1 January 1970Hopelijk komt het nog allemaal goed! :)
De nieuwe ziet er ook erg goed uit.
23 april 2011 om 09:21 #17843331Ah vlak bij mij in de buurt, ik hoop dat de auto je bevalt straks.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.