Astra J OBD opties

Forumindex Forums Modellen Astra Astra J OBD opties

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Black Astra

Hallo,
      Ik ben nog maar nieuw hier en heb een vraagje.

Ik ben sinds mei in het bezit van een zwarte Astra J Cosmo uitvoering.
      Nu was mijn vraag zoals de titel al een beetje aangeeft
      heeft er iemand ervaring met de boordcomputer ?
      Ik bedoel hiermee zijn er nog “opties” die te activeren zijn ?

Ik weet dat bv bij VW en Audi dit wel mogelijk is , maar is dit ook bij Opel ?

grtz Black Astra

Grenswachter

opties zoals??

Black Astra

Dat is eigenlijk net mijn vraag, is er nog iets te activeren via de BC.
          Ik weet dat er bij audi bv iets te activeren is waardoor te ruiten automatisch omhoog gaan bij regen.
          De coming home -leaving home functie kan bij sommige wagens geactiveerd worden.
          Dat soort dingen.

Jefkere

Allereerst welkom :p
            Ik ben hier ook nog redelijk nieuw en ben in bezit van een astra h GTC.
            ‘k Heb een happylightshow-module gekocht, dit is gewoon een chip die op de canbus-ingang past (die de garagist gebruikt voor met de Tech2 foutcodes te zoeken) Hiermee kan je veel dingen activeren en dit is wel redelijk populair (http://www.happylightshow.de)
            Zoals je ook kan zien op de website zijn ze ook bezig met een chip voor de nieuwe astra J, dus als je nog even geduld hebt kan je zo’n module aanschaffen :jerry

Ik heb ook via andere mensen gehoord dat je zelf dingen kan activeren met een Op-com, te koop op ebay voor +- €30, maar voor de nieuwste modellen (astra J, insignia,…) raden ze toch aan om eentje met de nieuwste software te kopen, die iets meer kosten natuurlijk.
            Hiermee kan je je auto aan je laptop koppelen en ook vanalles veranderen, alleszins bij de astra H… dus ik denk bij de astra J ook…
            Er is mij ook verzekerd dat je hiermee niets kan kapotprutsen enz als je uit menu’s uitblijft waar je niets te zoeken hebt :)
            Dus das wel geruststellend…

Hopelijk helpt dit je een beetje vooruit…. king:

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.