Astra J – ESP melding – Geen toeren – Motorvermogen valt uit

Forumindex Forums Modellen Astra Astra J – ESP melding – Geen toeren – Motorvermogen valt uit

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Ferry van Giessen
    Deelnemer

Hoi Forumleden,

met enige regelmaat krijg ik een ESP storing. Soms door koppeling te ver op laten komen, soms ook als de auto vanuit het niets slecht start. Als de ESp melding actief is werk mijn toerentalmeter ook niet meer en blijft op 0 staan. Rijden gaat nog wel maar mist gewoon vermogen. Ik heb echter twee keer op de snelweg stil gestaan al. ESP melding was actief en bij een bobbel of iets schoot ie volledig in storing. Alles uit. Geen stroom meer, geen gas meer kunnen geven en dan maar hopen dat je op de vluchtstrook kunt komen. Best eng. Melding; geen motorvermogen. Nu moet de Astra over 2 weken gekeurd worden en wil dit uit laten zoeken. Ik heb het idee dat er iets niet oke is met de benzinetoevoer op momenten. Heeft iemand hier ervaring mee of enig idee waar extra op te letten bij het laten keuren?

Haasje17
      Moderator

Auto uit laten lezen en diagnose laten stellen.

Ferry van Giessen
        Deelnemer

Ja, dat zal sowieso gebeuren. Maar uitlezen zegt ook niet alles. Daarom hoopte ik hier iemand te vinden die gelijke problemen ondervonden heeft.

danny van eijk
          Deelnemer

Beste ferry

Ik ben danny van eijk
            Ook trotse bezitter van een astra j
            Nog enig idee wat het probleem was ik zit nu met hetzelfde probleem :)

Ferry van Giessen
            Deelnemer

Hey Danny,

bij mij was het tot twee keer toe de krukas sensor. Dit zou met uitlezen denk ik wel naar boven moeten komen.

Succes!

danny van eijk
              Deelnemer

Hartstikke bedankt ferry voor de snelle reactie toevallig heb ik die leggen ga heb vanaaf gelijk is proberen hem der in te krijgen

Ferry van Giessen
                Deelnemer

Ben benieuwd! Let me know!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.