Astra J Dakdragers

Forumindex Forums Modellen Astra Astra J Dakdragers

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    spieher

Beste Forum leden,

Ik zit met een vraag waarop wellicht iemand binnen het forum een passend antwoord heeft.
      Dit scheelt mij het nodige zoekwerk.

Ik heb een Opel Astra J besteld en ben momenteel op zoek naar een stel passende dakdragers voor bijvoorbeeld een ski box.
      Deze kan ik natuurlijk nieuw bestellen bij de dealer a €207,- maar ik blijf een hollander en heb ze natuurlijk het liefst voor niks ;-)

Dus de vraag luid: Weet iemand een adres / webshop etc. waar je goedkoper dakdragers voor een astra J kunt kopen?
      Tevens ben ik erg benieuwd of de dakdragers van eerdere modellen opel astra op het type astra J passen.
      Wellicht dat ook van andere modellen de dakdragers passen (bv. van de Corsa of insignia)?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Klanderman

Ik denk dat het een hele klus wordt om wat te vinden voor een Astra J. Auto is natuurlijk nieuw waardoor de vraag naar aftermarket/imitatie spullen heel laag is en dan ook weinig zou worden aangeboden.

stillekracht
        Deelnemer
          Klanderman

oh wel dus:P

Dit zijn geen originele neem ik aan?

Astra_DLS
            Deelnemer

Je hebt toch ook van die universele sets die je op de breedte van de auto in kunt stellen? Past het ook gelijk op een volgend model / auto

spieher

“Stillekracht” bedankt voor het doorsturen van de link op marktplaats, maar dit zijn inderdaar imitatie dakdragers.
                Het liefst heb ik originele van Opel, vandaar de vraag of de dakdragers van bijvoorbeeld een insignia of een corsa ook passen?

forcemaple

…” Ik heb een Opel Astra J besteld “…

Koop je een nieuwe auto van rond de 25.000 euro, ga je bezuinigen op een setje dakdragers van 200 euri…:hmmz

spieher

Ja ik blijf een hollander. Het is zelfs nog erger de auto is €32.000 incl de opties. ;)

AOuadi

Ik heb geprobeerd dakdragers van een Astra H op een Astra J te plaatsen en dat lukt niet, ongeacht de 2 gaatjes past het toch niet.

Astroide

@forcemaple wrote:

…” Ik heb een Opel Astra J besteld “…

Koop je een nieuwe auto van rond de 25.000 euro, ga je bezuinigen op een setje dakdragers van 200 euri…:hmmz

Ik heb ook een dergelijke Astra J, maar heb ook geen 200+ over voor een setje dragers die je maar 3 weken per jaar gebruikt. Maar dat ieder voor zich ;) . Zelf vraag ik me af welk Thule systeem er op een Astra J Sports Tourer past. Het liefst een systeem dat niet perse de gaatjes in de dakrail hoeft te gebruiken. Bij een dergelijk systeem kan je namelijk zelf je dragerstang bepalen en ben je niet afhankelijk van een standaard Opel systeem.

Iemand ervaring?

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.