Astra J AGR stoelen hoe herkennen, houder iphone 5 ?

Forumindex Forums Modellen Astra Astra J AGR stoelen hoe herkennen, houder iphone 5 ?

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Ultimate
    Deelnemer

Hoi,

Heb twee korte vraagjes:
      – wat is de beste iphone 5 houder voor een Astra j (niet aan het raam)
      – hoe kan ik zien of ik AGR stoelen heb?

Opel_Bjorn
      Deelnemer

AGR stoelen hebben opstaande wangen en hebben een uitschuifbare zitting, lendesteun,…..

Andre_Ede

AGR

– 4-voudig verstelbare lendensteun die de natuurlijke positie van de ruggengraat ondersteunt.
          – In totaal 18 verstelmogelijkheden, waaronder extra ver naar voren en naar achteren, zodat u altijd de perfecte positie vindt, ongeacht uw lengte of gewicht.
          – Verstelbare lengte van het zitgedeelte voor optimale ondersteuning van de bovenbenen.

Beste Iphone houder je binnenzak :-) in combinatie met een NAVI 600 of 900 met bluetooht, werkt bij mijn samsung perfect.

Ultimate
          Deelnemer

Bedankt!
            Dan heb ik idd AGR stoelen.

@andre_ede
            heb navi 900, maar software is uit 2011. Ga straks op vakantie en wil dan ook TomTom op mijn iphone aanzetten. Nou vond ik de brodit houder (zijkant dashboard) wel iets, maar liefst wil een universele zodat de 4s van mijn vriendin er ook in kan.

Ultimate
            Deelnemer

Ik heb uiteindeljk de Brodit waarmee je ook een iphone in een hoesje in de houder kan zetten. Tevens past de iPhone van m’n vriendin er ook in.

Deze dus:

http://www.pdashop.nl/product/89404/brodit-proclip-opel-astra-10-11-angled.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

samen met:

http://www.pdashop.nl/product/248351/category-211798-brodit-iphone-5-autohouders/brodit-passive-holder-apple-iphone-5-5s-with-skin-verstelbaar-62-77-6-10.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

Bevalt prima! Echt een aanrader.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.