Astra J Achteruitrijcamera

Forumindex Forums Modellen Astra Astra J Achteruitrijcamera

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Ultimate
    Deelnemer

Hallo,

Ik zit er over te denken om een achteruitrijcamera te plaatsen in mijn Astra J 2012 (hatchback) met Navi 900
      Nu kwam ik deze tegen, iemand hier ervaring mee? http://www.ebay.com/itm/Car-Reverse-Camera-Rear-view-camera-Opel-Astra-J-Vectra-Antara-Corsa-Zafira-/171343589744?pt=US_Rear_View_Monitors_Cams_Kits&hash=item27e4dfb170″ onclick=”window.open(this.href);return false;

Of heeft iemand een goed adresje waar ze goedkoop zijn te krijgen? En waar moet ik eigenlijk goed op letten?

Nick-GSI
      Deelnemer

deze camera werkt volgens mij alleen op de achteraf ingebouwde systemen, want een klant heeft een originele van opel erin gebouwd en die moet met een vci code geprogrammeerd worden, anders werkt ie niet

Ultimate
        Deelnemer

Hmm oke, het is dus nog niet zo makkelijk begrijp ik?

Astra 1.4 NZ
          Deelnemer

Jawel hoor, kijk het even na via gm tuningparts.nl die hebben wel wat

darky
            Deelnemer

Voor de ori van Opel moet je idd vci code hebben + gaat niet op alle radio types (ken ze wel niet vanbuiten)

Ultimate
              Deelnemer

@Astra 1.4 NZ wrote:

Jawel hoor, kijk het even na via gm tuningparts.nl die hebben wel wat

Vond helaas alleen deze daar: http://gm-tuningparts.nl/shop/product/920/achteruitrijcamera” onclick=”window.open(this.href);return false;. Maar wil het liefst gewoon aansluiten op m’n navi 900, dus geen extern scherm.

Alles wat ik online vind is helaas bij een station.

Ik heb nog wel een PDF gevonden, hoe je het moet installeren. Voor een hatchback ziet dat er niet echt makkelijk uit. Inclusief opnieuw spuiten van een stukje achterklep.

Robak
                Deelnemer

Kijk eens op Carvision met een interface op je orginele display

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.