Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Astra J
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
26 maart 2012 om 17:56 #17237479
Heb wa tips en informatie nodig,
Mijn broer wilAstra J gaan aanschaffen en ook zijnAstra H proberen te verkopen, maar wat ij en ik wilden weten is eigenlijk zie hieronder:
Welke motor is beste keus? 1.4 turbo of 1.6?
Uitvoering? Mijn broer vind alles in carrossie kleur mooi dus welke uitvoering zou da zijn?
Donkerblauw, zwart, soort donker zilver en grijs vind hij mooi.
Zijn er punten waar wij op moeten letten? Vandaag in mariahout bij dealer wezen kijken: 16.950 maar met achterkant flinke streep van achteruitrijden tegen paal geramd, vind dan prijzig maar is wel bijna compleet pakket alles. Vind hem te prijzig voor hier en daar krasjes en daar schade.Wat vinden jullie? Mening? Tips? Aanraden?
26 maart 2012 om 19:51 #17876810Ik heb zelf eens met de 1.4 turbo in de Insignia en de Astra J mogen rijden en die vind ik wel echt bedroevend in beide wagens. De 1.6 turbo is voor de Astra J een heel stuk beter (vind ‘m voor de Insignia nog maar net aan).
Persoonlijk zou ik nog een paar jaar wachten en dan voor de 2.0 turbo gaan ;)
26 maart 2012 om 20:32 #17876811AnoniemLid sinds:
1 January 1970Mijn ouders hebben een sports tourer 140pk 1.4T. Geen snelheidsmonster, maar wel ruim voldoende hoor. Bedroevend ga ik het zeker niet noemen. Als ik zou mogen kiezen zou ik voor de 1.4 gaan ipv de 1.6. De 1.6 lust namelijk een stukje meer benzine en echt veel sneller is die niet.
Mijn ouders hebben een sport uitvoering met alles erop en eraan, heel erg mooi. Prijzen van die versies liggen tussen de 22.000 en 25.000 euro. Ik zou sowieso een versie nemen met de sportstoelen, want de standaardstoelen zijn echt bagger en niet verstelbaar.
http://i632.photobucket.com/albums/uu48/chielklanderman/IMAG0286.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;
26 maart 2012 om 20:50 #17876812Hmm…even als voorbeeld: in de Insignia met die zesbak kon je continu terug schakelen op de snelweg om in te halen en met de Astra precies hetzelfde. Het is maar wat je gewend bent, maar ik vond de 1.4T echt heel erg sloom…
Maar, het is een beetje wat je gewend bent en wat je wilt, dus ik zou je broer aanraden om zelf beide motoren eens uit te proberen.
27 maart 2012 om 09:24 #17876813ik rij zelf de 1.4 turbo 140 pk en het is niet een echte strepentrekker maar sloom absoluut niet.Soms met inhalen even terugschakelen maar hij rijd echt wel snel en goed mee hoor.
Ik zou ook zeggen test ze allebei zelf even uit.En het vebruik vergelijken. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.