Astra j 1.7 sport tourer 2011 hapert bij het optrekken . Help !!!

Forumindex Forums Modellen Astra Astra j 1.7 sport tourer 2011 hapert bij het optrekken . Help !!!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    schumilover
    Deelnemer

hallo,

ik heb een probleem met mijn Astra 1.7 J sport tourer sport 125.000 km .

bij het op trekken hapert hij rond de 3000 toeren en ga er nie meer voorbij precies of de Turbo of iets anders het vermogen weg  neemt .

het is begonnen als ik lange afstanden deed op autosnelweg en terug kwam van Luxemburg . eens thuis auto uitgezet en het probleem was weg tot ik de volgende keer weet een lànge afstand deed , vanaf dan is het beginnen verslechteren …. hij doet het nie als hij koud heeft . en ook nie in 1ste en 2 versnelling daar ga hij voluit door maar eens naar derde en rond de 3000 haperen en snoken en dan niks meer , ik krijg geen foutcodes en geen lampjes……. Egr klep vevangen het heeft een 2 tal dagen weg geweest nu is het er terug .

alvast bedankt

Wally2020
      Deelnemer

Dag schumilover

Ik ben benieuwd of dit probleem nog is opgelost ik heb helaas de zelfde klachten

Graag hoor ik van u

mvg wally

schumilover
        Deelnemer

Dag Wally ,

Nee het probleem is nooit opgelost , injecteurs vervangen niet geholpen , mazout tank gekuist omdat er wat algen in de mazout zat , efkes geholpen , de motor is dan nog meer lawaai beginnen maken ze denken dat er iets van binnen een klep die open en dicht gaat afgebroken is en op een ogenblik is meegedraaid in de motor …

Als het nu dat was of niet , de auto heb ik weg gedaan .

Mvg Mario

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.