Forumindex › Forums › Modellen › Astra › astra houd af en toe in.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
5 juli 2010 om 14:44 #17223198AnoniemLid sinds:
1 January 1970mijn astra c1.4nz houdt een beetje in, als hij stationair loopt en ik geef gas is het net of hij even te weinig brandstof krijgt. en als ik dan gas los laat blijft hij een paar seconden te hoog stationair lopen. alsof hij nog een puls extra brandstof krijgt. de toerental gever en brandstof relais zijn al vervangen.
is begonnen met het warme weer.
grjs5 juli 2010 om 15:23 #17696017Het klinkt alsof ie ergens valse lucht trekt.
Loop je slangen vanaf je luchtfilter naar je gasklephuis eens na, en kijk of het gasklephuis zelf nog gasdicht is (gewoon door met je vinger te voelen, als ie ergens zuigt lekt ie).
5 juli 2010 om 15:28 #17696018AnoniemLid sinds:
1 January 1970hij hield vandeweek zelfs op en wou niet meer starten, een dag later deed hij het gewoon weer, als hij valse lucht trekt zou hij niet ophouden. maar ik zal eens chekken.
grjs4 augustus 2010 om 18:47 #17696019AnoniemLid sinds:
1 January 1970de temperatuur sensor was defect, en inderdaad ook heeft hij valse lucht langs het inlaat spruitstuk.
8 augustus 2010 om 18:22 #17696020goede reden om alles wat met vacuum te maken heeft te vervangen. kan het daar niet meer aan liggen.
8 augustus 2010 om 18:25 #17696021origineel gepost door GooneyBird
Het klinkt alsof ie ergens valse lucht trekt.Loop je slangen vanaf je luchtfilter naar je gasklephuis eens na, en kijk of het gasklephuis zelf nog gasdicht is (gewoon door met je vinger te voelen, als ie ergens zuigt lekt ie).
Auto laten lopen en beetje remreiniger er over heen.
gaat ie dan harder lopen heb je een vacuum problem.8 augustus 2010 om 21:27 #17696022origineel gepost door chevy57bert
origineel gepost door GooneyBird
Het klinkt alsof ie ergens valse lucht trekt.Loop je slangen vanaf je luchtfilter naar je gasklephuis eens na, en kijk of het gasklephuis zelf nog gasdicht is (gewoon door met je vinger te voelen, als ie ergens zuigt lekt ie).
Auto laten lopen en beetje remreiniger er over heen.
gaat ie dan harder lopen heb je een vacuum problem.De ene keer gaat ie hoger lopen, de andere keer kakt ie in, in ieder geval als ie REAGEERT op de remmenreiniger dan heb je valse lucht.
Willem
9 augustus 2010 om 05:36 #17696023Je moet wel blijven tanken he….:P
Zoals reeds genoemd de remreiniger is in dit geval de beste oplossing om het op te speuren
9 augustus 2010 om 14:05 #17696024Mijn astra had in de luchtslang van filterhuis -> inlaat een scheur in het bochtje van de slang, precies waar je t niet kon zien, was verdroogd.
Heb er nu 1 van de sloop gehaald, en ook die komt eraan binnekort, iemand een idee hoe duur die zijn?
Heb er ook één willen proberen van t nieuwe type f maar die is te groot, ecotec blok. Wel is die slang van ander materiaal wat niet zo snel kan verdrogen.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.