Astra H xenon lampen

Forumindex Forums Modellen Astra Astra H xenon lampen

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Zdenek
    Deelnemer

Goedemiddag allen,

Ik heb een Astra H Twintop met Xenon lampen, nu is er 1 stuk en xenon is nieuw voor mij.

Heb al wat zitten googlen en er moeten D2S lampen in en dat ik ze in principe per 2 moet vervangen, nu wil ik graag naar 6000K en zie op eBay genoeg betaalbare setjes.
      Zijn er nog specifieke zaken waar ik op moet letten voor deze Xenon lampen?
      http://www.ebay.nl/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&LH_BIN=1&_nkw=D2S%206000K&LH_PrefLoc=3&rt=nc&_pppn=r1&_mPrRngCbx=1&_udlo=14&_udhi=35″ onclick=”window.open(this.href);return false;

Verder wil ik ook de stadslichten mee vervangen zodat de kleur ongeveer gelijk is met de xenon lampen, iemand nog tips daar voor? Welke fitting zijn die lampjes? kan daar LED in?

Zelfde dan ook voor de mistlampen :D

Alvast bedankt voor alle info en tips!

ahrend

Fittingen voor je stadslichtjes zijn T1(steekfittingen),je Xenonlampen altijd per 2 vervangen om kleurverschil te voorkomen.

Opeltje17
        Deelnemer

D2S lampen moet je hebben idd, gewoon allebei doen.

Stadslicht zijn T10 of W5W hoe je het wil noemen, wel can-bus leds nemen.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.