Astra H – Xenon Hella Pin 1 met 9-10 verbinden

Forumindex Forums Modellen Astra Astra H – Xenon Hella Pin 1 met 9-10 verbinden

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17243865
    Jefkere
      Lid sinds:
      6 August 2011

      Hallo,

      Omdat ik inmiddels alles binnen heb…
      – 2 Hella xenon koplampen
      – 2 Ballasten
      – 2 Voorschakelaars
      – 2 philips 4300k lampen (dan toch maar voor de originele gegaan :D )

      Nu om Bi-Xenon te krijgen zou ik de connectie moeten maken van pin 1 met pin 9 & 10.
      We hebben het hier al over gehad in een ander topic, maar ik kreeg toen geen duidelijk antwoord.
      Nu ik alles bij elkaar heb zou ik toch graag weten hoe ik dat het best doe…?
      Ik ben niet zooo goed in elektriciteit en daarom wil ik graag wat raad over hoe ik aan zoiets moet beginnen.

      Alvast heel erg bedankt!

      Mvg,

      Jeffrey

      P.S.: Pics als alles geïnstalleerd is :kewlpics :jerry

      #17954004
      Spacejam
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 November 2006

        In dat topic zijn anders verschillende opties genoemd.

        #17954005
        Juffer1
        Deelnemer
          Lid sinds:
          26 July 2006

          Als je units heb met AFL dan gaat het zowiezo een hele uitdaging worden om dat gedeelte werkend te krijgen…

          #17954006
          Jefkere
            Lid sinds:
            6 August 2011

            Er is voorziening voor AFL, maar ik ben niet van plan om deze werkende te maken.


            @Spacejam
            : Ik weet wel dat er mogelijkheden genoemd weren, maar wat ik een beetje verwacht is één of andere how to…

            Alvast bedankt voor de reacties,

            Jeffrey

            #17954007
            astra-gtc-freak
              Lid sinds:
              3 March 2010

              Zelfs die heb ik hier gezien met foto’s kan hem alleen zo 1 2 3 niet vinden.
              Als ik hem tegen kom dan zal ik de link hier plaatsen.
              Ik zelf heb de massa in de kabel boom erbij gemaakt maar kwam hier later een mooiere oplossing tegen en dat is in de stekker aansluitting van de koplamp zelf.
              Als ik het goed heb onthouden kun je waar de pinnentjes zitten dat rood/bruin dingetje eruit halen om daar vervolgens de pinnen met elkaar door te verbinden om vervolgens dat rood/bruin plaatje terug over de pinnetjes te schuiven en daarna de stekker er in te steken.

              Succes

              #17954008
              Juffer1
              Deelnemer
                Lid sinds:
                26 July 2006

                @Jefkere wrote:

                Er is voorziening voor AFL, maar ik ben niet van plan om deze werkende te maken.

                Wat ik bedoelde te zeggen is dat je bij een AFL unit de bi-xenon functie (dus grootlicht ook xenon) niet zomaar werkend gaat krijgen omdat de hoogteverstelling van de xenonlamp deels door de AFL stuur units gedaan wordt.

                Bij de normale units is het heel simpel want daar heb je maar 1 draad die je daarvoor aan massa hoeft te leggen, bij de AFL units zitten er op de hoogteverstelling al 7 draden.

                #17954009
                Jefkere
                  Lid sinds:
                  6 August 2011

                  Op die manier… dan zal ik denk ik de bi-xenon laten voor wat het is …

                  Bedankt voor de info.

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.