Forumindex › Forums › Modellen › Astra › astra h waterlek interieur
- Dit onderwerp bevat 6 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 december 2016om 19:42 door llsonnyll.
-
AuteurBerichten
-
30 november 2016 om 18:35 #18330041
Dag forumleden
Helaas weeral een probleem met mijn astra (1.3cdti 2007) :(
Vloerbekleding passagierskant is zeiknat.
Met aandampen en aanvriezen van de raam aan de binnenkant als gevolg natuurlijk.
Vandaag de parafaan gecontroleerd,geen probleem daar.De deuren gecontroleerd op lekken langs luidsprekers(schijnt probleem te zijn).
Ook daar geen probleem.(getest door water langs ramen en spiegels te gieten,maar loopt netjes langs buitenkant deur en niet langs luidspreker of bekleding).
Vervolgens alle deur rubbers getest.Hier ook geen spoor van water dat langs rubber naar binnen kan.
Heeft er soms iemand nog een idee waar ik het kan gaan zoeken?2 december 2016 om 14:02 #18330212afvoer van de airco ?
2 december 2016 om 19:41 #18330230Hey opel-mark
Dank voor de tip,ja miss toch maar eens controleren,ik ging ervan uit dat het daar niet van kwam. .
aangezien de grote hoeveelheid water er in de auto staat en het feit dat de airco al even niet meer gebruikt wordt.
Was de leiding denk ik al eens tegen gekomen (onder parafaan) en was op eerste zicht niks mis mee.
Ik ga t morgen toch nog even checken .3 december 2016 om 12:52 #18330286ik neem aan dat je ook water op de parafaanplaat hebt gegooid en gekeken of het ergens onder de auto weer uitkwam ?
een andere mogelijkheid is dat de verwarming kapot is, maar koelvloeistof dat ruik je meestal.3 december 2016 om 13:13 #18330288Ja de parafaanplaat en afloop zijn gecontroleerd.Ik zelfs het kunsstof binnenspatbord gedemonteerd omdat ik dacht dat er vanaf het gat in de parafaan wel een buis naar beneden zou lopen.
Maar tot mijn grote verbazing loopt hier niets ,het water loopt vanaf het gat gewoon langs de stijl naar beneden en komt onderaan tussen spatbord uitgelopen.
Ik vind geen foto’s of voorbeeld om te kijken of dit idd origineel zo is.
Geen verlies van koelvloeistof en geen reuk idd ,dus dat is ook uitgesloten.3 december 2016 om 15:01 #18330290Proef ff dan weet je het zeker.
Demonteer even het het een en ander aan de bijrijderskant dashboardkast ed.
Maak het goed droog , plak even de tuinslang op het dak en laat het water langs de a stijl en de voorruit lopen.
Dan hoop ik voor je dat je het vind
4 december 2016 om 19:42 #18333985Hey johanhummer
Dit weekend geen kans gehad om verder te zoeken naar het probleem.
En het weer is niet echt ideaal nu om buiten aan de wagen te staan prutsen :) .
Maar idd ,ik ga het handschoenkastje verwijderen ,ventilator eens openschroeven en pollenfilter.
Ook de afvoer airco nog eens bekijken.
En weer eens testen met voldoende water.
Ik hou jullie op de hoogte ,bedankt voor de tips :) -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.