Astra H verliest power en krijgt storingsmelding bij vermind

Forumindex Forums Modellen Astra Astra H verliest power en krijgt storingsmelding bij vermind

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    zzoeff

Ik heb een probleem met mijn OPEL ASTRA H van 2004.

Als ik op de snelweg met een gangetje van 150-140 rijd en ik moet dan afremmen dan krijg ik een storingsmelding.
      De astra rijd dan wel maar heeft geen kracht meer en komt moeilijk vooruit (wel kan ik dan bijv blijven doorrijden op eendezelfde snelheid)
      Wanneer ik met de snelheid terugzak naar 100-120 kmpu dan verdwijnt de storing en is de auto weer als vanouds. Zeer irritant.
      Nu heb ik de auto laten uitlezen maar schijnt geen foutmelding/storingen te worden opgeslagen!

Iemand bekend met dit probleem?

JoopvanBennekom
      Deelnemer

Wt voor type motor?
        wat gaat er voor lampje branden?

Spacejam
        Deelnemer

contact op de eerste stand zetten, het gas en rempedaal tegelijk inhouden en dan op het 2e contact (niet starten!). een paar seconde inhouden en dan komt er waar normaal je km stand staat een code te staan (of er komen meerdere voorbij). De code(s) vervolgens in dit topic plaatsen.

zzoeff

Het is een trouwens een 1.7 CDTI
            Maar misschien belangrijk. Het probleem lijkt alleen voor te komen als de motor warm is

origineel gepost door Spacejam
            contact op de eerste stand zetten, het gas en rempedaal tegelijk inhouden en dan op het 2e contact (niet starten!). een paar seconde inhouden en dan komt er waar normaal je km stand staat een code te staan (of er komen meerdere voorbij). De code(s) vervolgens in dit topic plaatsen.

Geprobeerd maar er gebeurd niets. De kilometerstand blijft staan.

origineel gepost door JoopvanBennekom
            Wt voor type motor?
            wat gaat er voor lampje branden?

motorstortin denk ik (auto met steeksleutel erin)

OscaR-16v
            Deelnemer

origineel gepost door zzoeff
              Het is een trouwens een 1.7 CDTI
              Maar misschien belangrijk. Het probleem lijkt alleen voor te komen als de motor warm is

trek je hem door naar de 150 met koude motor?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.