Astra H verlagingsveren / sportstand ?

Forumindex Forums Techniek Banden, remmen en onderstel Astra H verlagingsveren / sportstand ?

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Dizs

ik zit te denken om mijn auto te gaan verlagen dmv verlagings veren.
      ik zit zelf te dubben tussen EIBACH SPORT-LINE, EIBACH PROKIT of Veren van Koni.

hebben jullie er ervaring mee en waar zouden jullie voor kiezen
      en is het uberhaupt wel mogelijk aangezien ik ook sportstand heb (sensors op de schokbrekers)

alvast bedankt
      greetz dave

Dizs

niemand?

OPCdriver

Ik gebruik alleen Eibach met Koni dempers en ben er zeer tevreden over.
          Ik ben bekend met de twee uitvoeringen van Eibach (alleen niet op jou auto)
          Prokit is de eerste stap in verlagen en de Sport-Line bied de laagste stand
          en een evengoed goede bodemvrijheid en geen aanlopende (orginele) wielen.
          Ik had deze kit oa. op mijn Astra G opc. zowel de gele sport versie met Eibach
          als de chrome schroefkit versie was erg goed (alleen liet bij de gele versie de
          verf v/d dempers erg snel los) en levenslange garantie.

OA-H
          Deelnemer

Ik heb ook een Astra H met sportstand. Maar ik zie geen sensor op de schokdemper. Kan je dan ook andere dempers monteren.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.