astra H uitval ABS / snelheidsmeter etc / resetten

Forumindex Forums Modellen Astra astra H uitval ABS / snelheidsmeter etc / resetten

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Stuiver

hallo,
      even voorstellen. Ik ben arjan en ben in het bezit van een astraH (2004) benzine 1.6 station.
      al sinds geruime tijd loop ik te leuren met de abs.
      afgelopen jaar hebben we linksvoor een nieuwe laten plaatsen en is het lampje een tijdje uit geweest.
      net de wintervelgjes er weer onder gezet en weer begint het geneuzel.
      afgelopen week ging weer de abs branden en viel op een gegeven moment het gehele dashboard uit.
      ik denk de accu….. eeven geen contact gehad of wat dan ook.
      in ieder geval, later ging toerenteller en benzinemeter weer hun best doen.
      echter, het ABS lampje brand nog steeds en de kilometerteller en snelheidsmeter doen niets tot op heden.
      ook de cruisecontrol en de verbruiksmelder in het display doen tot op heden niets (geen waarden af te lezen)
      op aanraden van Raymond (collega) de ABS stekkers even los gehaald en ingespoten met contactspray.
      Helaas geen resultaat.
      kan het zo zijn dat de “computer” nog verteld moet worden dat er iets is ondernomen? moet er iets gereset worden? zo ja, kan ik dat zelf met foefjes?
      graag jullie reacties.
      alvast bedankt.
      mvg Arjan

liviu2004
      Deelnemer

CIM fout. google.

dark-divx
        Deelnemer

eerst eens uitlezen.
          ik gok ergens met de sensor links voor. kabelbreuk of zo. of kapotte sensor.

Corjan
          Deelnemer

Ik heb precies dezelfde klacht nu staat de auto bij de garage om de ABS pomp te verwisselen die is gesneuveld. :(

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.