wie weet of een astra h stuur past in een vectra c en of ik dan dezelfde aibag kan gebruiken, en wat is het verschil tussen een standaard stuur en een opc stuur alleen de dikte?
Ik ga er vanuit dat je een C2 hebt omdat je dezelfde airbag wil gebruiken.
Passen doet ie wel en de airbag kan je ook gebruiken stekkers gaan namelijk in je CIM, alleen is de stekker voor de stuurwiel bediening anders bij een astra H stuur.
Misschien even aan opel-mark vragen voor de pin bezetting hij heeft namelijk een vectra C stuur in z’n astra H zitten.
Ik denk dat een Astra H stuur niet gaat passen in een Vectra C.
Motivatie daarachter is dat Opel-Mark zijn Vectra C stuur moest aanpassen (gat op de naaf was te klein). Daaruit concludeer ik dan dat de naaf van een Astra H groter is dan die van een Vectra C en daarom dus niet zal passen.
Mmmm, ik zal eens navragen bij Simaan. Die heeft toen mijn stuur geleverd. Dacht dat de donor auto een Astra H was. Kan me vergissen maar ik heb wel vaker gelezen op fora dat het stuur tussen een Astra H en een Vectra C uitwisselbaar zijn.
Stuur past wel het gat waar de stekkers door gaan die is groter bij een H maar dat moet niet uitmaken verder zijn de splines hetzelfde als van een C stuur.
Auteur
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.