Astra h station verlagen

Forumindex Forums Modellen Astra Astra h station verlagen

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Sam Vander Wielen
    Deelnemer

Hallo iedereen

Ik zou graag mijn astra h station verlagen. Ik zag op gmtuningparts dat ze daar ook verlagingsveren verkopen. Ik twijfel tussen die van 25 mm en 35 mm. Of zou ik beter 50 euro meer uitgeven en gaan voor eibach 30/30 verlaging? Daar heb ik ook al veel goede dingen over gelezen.

Groeten,

Sam

Corsa_GSi
      Deelnemer

Het ligt er aan wat je wilt, meestal is een goedkopere set (ik weet niet welke merken ze bij GM verkopen en wat de prijzen zijn) alleen interessant als je de auto wilt verkopen en je hebt nu een kapotte veer.

Persoonlijk zou ik voor de Eibach veren gaan, die worden goed uitontwikkeld / getest en dan weet je ook dat je wegligging er niet onder lijdt.

Maar is het niet verstandig om door te sparen voor een setje veren EN sportschokdempers?

Dat is natuurlijk het beste, al kan je tot 30mm verlaging nog met je standaard schokdempers uit, MITS deze nog van goede kwaliteit zijn.

Corsa_GSi
        Deelnemer

Let er trouwens goed op dat ze echt voor een station zijn dit i.v.m. het hogere gewicht (van de auto en wat je mag laden).

Je wilt niet dat als je hem een keer volgooid dat de boel aanloopt in je wielkasten.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.